Brudekjole lavet om til dåbskjole... (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

AnthonsMor

Muhmi skriver:

Kan man det?  Altså, jeg ved godt at man kan, men min brudekjole skal jo sådan set ikke bruges mere og jeg har fundet ud af at det der strikningshalløj jeg var ude i er alt for omfattende og dyrt...

Men hvad ville i sige til at bruge jeres brudekjole til det?

Jeg synes jo det er en lidt sød tanke at min kjole bliver brugt igen og igen og måske endda i fremtiden når mine unger får unger...

Tror i det kan lade sig gøre når nu det er blondestof?

Det synes jeg sagtens du kan! Så går der også lidt mere historie i den, når så dine unger måske vælger at bruge den til deres, at det er mormors brudekjole der er syet om og sådan, det synes jeg er super fedt!

Mht. hvor nemt det bliver med blondestof ville jeg spørge en syerske om hvad hun tænker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Muhmi

Tauf skriver:

Det kan man sagtens:-) Men husk du gerne må låne min strikkede dåbskjole:-):-)

Jeps husker det

Kom bare lige til at tænke over den anden mulighed

Anmeld

13. februar 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Kan man det?  Altså, jeg ved godt at man kan, men min brudekjole skal jo sådan set ikke bruges mere og jeg har fundet ud af at det der strikningshalløj jeg var ude i er alt for omfattende og dyrt...

Jeg synes jo det er en lidt sød tanke at min kjole bliver brugt igen og igen og måske endda i fremtiden når mine unger får unger...

Jeg kan nemt se en smuk barnedåbskjole i den smukke kjole 

Anmeld

13. februar 2013

Hullabullabulla

Muhmi skriver:

Synes det er en god ide - vi har gjort det i min familie, og så er kjolen gået i arv

Anmeld

13. februar 2013

frk1991

Sagtens. Jeg har min konfirmations kjole som skaæ laves om til dåbskjole

Det har altid været planen:-)

Anmeld

13. februar 2013

1990h

Muhmi skriver:

vores pige skal døbes i den kjole som kæresten og hans søster skal døbes i..og kjolen er deres mors brudekjole..syet op.

det kan man sagtens

Anmeld

13. februar 2013

IG

Det kan du sagtens, det er en rigtig sød tanke!!!

Anmeld

13. februar 2013

Kofoed.

Anastasia, mine søskende og jeg er alle døbt i min mors brudekjole, som min mormor og morfar havde syet om.

Anmeld

13. februar 2013

snefnug

Muhmi skriver:

Jeg fik selv syet min brudekjolde om til dåbskjolde den gang Oliver skulle døbes, så jeg synes det er en rigtig god og sød ide

Anmeld

13. februar 2013

Monski

Min farmors konfirmation kjole blev lavet om til hendes brudekjole da hun skulle giftes og da hun fik børn blev den til dåbskjole. Der er også blonder på.

Jeg synes det er den BEDSTE idé og jeg elsker tanken om at alle børn i vores familie er døbt i hendes konfirmations/brudekjole

Og Anthon er også døbt i den, så han er døbt i sin oldemors kjole - hvor sejt er det lige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.