Brudekjole lavet om til dåbskjole... (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.139 visninger
26 svar
10 synes godt om
13. februar 2013

Muhmi

Kan man det?  Altså, jeg ved godt at man kan, men min brudekjole skal jo sådan set ikke bruges mere og jeg har fundet ud af at det der strikningshalløj jeg var ude i er alt for omfattende og dyrt...

Men hvad ville i sige til at bruge jeres brudekjole til det?

Jeg synes jo det er en lidt sød tanke at min kjole bliver brugt igen og igen og måske endda i fremtiden når mine unger får unger...

Tror i det kan lade sig gøre når nu det er blondestof?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

CS

Muhmi skriver:

Kan man det?  Altså, jeg ved godt at man kan, men min brudekjole skal jo sådan set ikke bruges mere og jeg har fundet ud af at det der strikningshalløj jeg var ude i er alt for omfattende og dyrt...

Jeg synes jo det er en lidt sød tanke at min kjole bliver brugt igen og igen og måske endda i fremtiden når mine unger får unger...

Synes det er en super sød tanke  I min familie har vi en kjole der går i arv, dog ikke en brudekjole. I vores kjole er navnet + dato for dåben broderet inden i   Jeg siger go for it

Anmeld

13. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Jeg syntes det er en super smuk tanke

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

CS skriver:

Synes det er en super sød tanke  I min familie har vi en kjole der går i arv, dog ikke en brudekjole. I vores kjole er navnet + dato for dåben broderet inden i   Jeg siger go for it

Enig her 

Anmeld

13. februar 2013

MyLove E

Det kan man sagtens:-) Men husk du gerne må låne min strikkede dåbskjole:-):-)

Anmeld

13. februar 2013

simone_jacobsen

Muhmi skriver:

vvkvklKan man det?  Altså, jeg ved godt at man kan, men min brudekjole skal jo sådan set ikke bruges mere og jeg har fundet ud af at det der strikningshalløj jeg var ude i er alt for omfattende og dyrt...

Åhh ja det er en god idé. Jeg vil gerne have syet min mors brudekjole om - er ikke selv gift eller konfirmeret, så har ikke en kjole - er bare helt vild med tanken om, at der er noget historie bag. Vi har en dåbskjole i min familie, tilbage fra min far blev døbt, og alle er blevet døbt i den, selv mine kusiners børn. Men jeg vil bare gerne have min egen syet ud af min mors brudekjole, har bare ikke fundet en der kunne gøre det endnu, men eeelsker bare historien bag. Og hvis det så er din egen brudekjole er det jo en rigtig kærligheds kjole

Go 4 it !!!

Anmeld

13. februar 2013

sismofutten

Jeg har selv gjordt det - så ja, klart

Jeg har dog valgt at gemme overdelen af min kjole (som er ligesom et korset), som jeg en dag vil lave, således at jeg kan bruge den til mig selv

Anmeld

13. februar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Sagtens.
Jeg blev konfirmeret i min mors brudekjole og begge vores børn er/blir døbt i den nu som dåbskjole.

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

God ide
her bliver ungerne døbt i mandens familiedåbskjole, da den fra min familie er for gammel og mør, men kjolen i min mands familie er også over 100 år gammel (vist fra 1904) så den er for mør når vi engang får børnebørn, og alt efter hvad mine børn ønsker kunne jeg godt finde på til den tid at bruge min brudekjole til at lave en dåbskjole ud af

Rigtig sød tanke, og med din smukke kjole, kunne i få en virkelig flot dåbskjole

Anmeld

13. februar 2013

2013anonym

Muhmi skriver:

Har stemt: Ja - sød tanke.

Syntes virkelig godt om den ide. Det en smuk tanke. 

Bare igang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.