det er så svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

sagen er den at jeg er forlovet og har 2 børn med manden. vores forhold går rigtig dårligt og vi skændes konstant. jeg er blevet forelsket i en gift mand, som jeg kender gennem fælles interesser. han er også forelsket i mig, menn vi vil begge blive i vores forhold for børnenes skyld. vi skriver sammen hver dag, dog kun på venne basis. og når vi ses er det kun på venne basis, selvom vi inderst inde gerne vil overfalde hinanden. det er så svært det hele. og kan ikke undgå at se ham, pågrund af vores fælles interesse. hvad skal jeg gøre?

Det kan godt være det måske er en kortvarig flirt, men lad være med at snakke med hinanden hver dag hvis i ikke har tænkt jer at gøre mere ved det - så er i jo bare 4 personer der bliver holdt for nar.

Jeg syntes du bliver nødt til at gøre i hvert fald et eller andet, og hvis ikke du vil fortælle din kæreste det, så syntes jeg du skal trække dig tilbage fra den anden mand og virkelig gøre jer selv til venner når nu i har nogle fælles interesser.
Når i snakker hver dag og samtidig er "forelsket i hinanden", så gør i ikke tingene meget nemmere og i kommer nok heller ikke videre foreløbigt 

Samtidig så tror jeg selv du ville blive meget såret hvis det var din kæreste der lavede hvad du, nu, har gang i. Så ja, jeg vil mene du skal træffe et valg og ikke bare mene at du skal se tiden an.

En anden ting er, at man bliver aldrig sammen for børnenes skyld. Børnene har det oftest meget bedre hvis forældrene i stedet går hvert til sit da forældrene på den måde får humøret og gnisten tilbage til, at være der 100 % for deres børn. 

Håber du/i finder ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

sagen er den at jeg er forlovet og har 2 børn med manden. vores forhold går rigtig dårligt og vi skændes konstant. jeg er blevet forelsket i en gift mand, som jeg kender gennem fælles interesser. han er også forelsket i mig, menn vi vil begge blive i vores forhold for børnenes skyld. vi skriver sammen hver dag, dog kun på venne basis. og når vi ses er det kun på venne basis, selvom vi inderst inde gerne vil overfalde hinanden. det er så svært det hele. og kan ikke undgå at se ham, pågrund af vores fælles interesse. hvad skal jeg gøre?

For det første, skal du skille tingene ad.

Du er i et forhold som du føler du kun er i for børnenes skyld. Børnene har det bedst med 2 glade forældre hver for sig, end to ulykkelige forældre sammen ! Jeg synes du skal overveje om du skal være i det forhold IKKE fordi du er forelsket i en anden, men fordi du ikke har lyst til at være i det forhold.

Dernæst skal du bestemme dig for om du vil gøre noget ved forelskelsen, dertil ville jeg fortælle personen at du gerne vil ham, men at du ikke vil noget før han er ude af hans forhold (kunne ikke byde en anden kvinde at være sammen med hendes mand.)

Kram

Anmeld

14. februar 2013

hekran

Anonym skriver:

Hvis du er besluttet på, at du gerne vil blive i forhold (omend for børnenes skyld), så hold dig væk fra ham og hold op med at skrive sammen. Han skal gøre det samme, når han også har den indstilling. I kan ikke regne med at få et forhold til at fungere, når I står med den ene fod udenfor.

Hold dig fra den gifte mand og respekter hinandens valg om at blive med jeres partner (der er jer selv der har valgt det). Lad være med at pine jer selv og hinanden ved at holde kontakten i dagligdagen. Det hjælper ikke ligefrem på det forhold I har med børnenes forældre og det gøre det bestemt ikke nemmere for jer at være i et forhold, når I har 'døren åben' til den anden. Luk døren og koncentrer jer om jeres familie.

Enten det, eller gå fra jeres familie og vær sammen og tag konsekvensen. I har nok valgt den værste løsning lige nu. Ingen kan komme videre p.t.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.