det er så svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
12 svar
5 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg er forlovet og har 2 børn med manden. vores forhold går rigtig dårligt og vi skændes konstant. jeg er blevet forelsket i en gift mand, som jeg kender gennem fælles interesser. han er også forelsket i mig, menn vi vil begge blive i vores forhold for børnenes skyld. vi skriver sammen hver dag, dog kun på venne basis. og når vi ses er det kun på venne basis, selvom vi inderst inde gerne vil overfalde hinanden. det er så svært det hele. og kan ikke undgå at se ham, pågrund af vores fælles interesse. hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

sagen er den at jeg er forlovet og har 2 børn med manden. vores forhold går rigtig dårligt og vi skændes konstant. jeg er blevet forelsket i en gift mand, som jeg kender gennem fælles interesser. han er også forelsket i mig, menn vi vil begge blive i vores forhold for børnenes skyld. vi skriver sammen hver dag, dog kun på venne basis. og når vi ses er det kun på venne basis, selvom vi inderst inde gerne vil overfalde hinanden. det er så svært det hele. og kan ikke undgå at se ham, pågrund af vores fælles interesse. hvad skal jeg gøre?

synes du skal fortælle din kæreste det.. der er ingen der fortjener at blive holdt for nar.. og "pga børnene" er i min verden en dårlig undskyldning.... jeg ville blive knust hvis min kæreste var forelsket i en anden som han havde lyst til at "overfalde", men ikke sagde det til mig....

Anmeld

13. februar 2013

LBK

Anonym skriver:

Jeg giver isabellasmor ret.

Sig sandheden. Han fortjener ikke det andet..

Anmeld

13. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Enig... med ærlighed når man altså længst...

børn kan altså mærke det hvis mor eller far ikke er glade og trygge... og de vil beskylde dem selv for det...

Hvis du og din kæreste skændes og barnet/børnene overværer det så vil de automatisk tro at det på en eller anden måde er dem der har forårsaget det.. eller påtage sig voksenopgaven at trøste Jer og prøve at gøre Jer glade...

og det er uanset alderen på barnet...

kan selv mærke det på sønnen herhjemme der er 17 mdr. når far har en slem dag med sin depression og er trist og irritabel... han trækker sig fra far når han er irriteret og han giver far MANGE kram og aer ham når han har de triste øjeblikke... og er far træt og falder i søvn på sofaen får han fred til at ligge og sove og sønnen vælger de stille lege...

så lad være med at bruge børnene som en undskyldning.. havde en veninde der endte med brug for psykolog da hun fandt ud af hendes forældre faktisk kun blev sammen fordi de fik hende og hendes lillesøster var en upser mens de faktisk var igang med at skulle skilles...

Anmeld

13. februar 2013

henh01

Jeg synes du lige skal slå koldt vand i blodet og se tiden an - man kan sagtens blive forelsket i andre selvom man lever i et godt forhold - denne forelskelse bygger ofte på den opmærksomhed man oplevber at få og går ofte hurtig over igen!

At du siger du lever i et dårligt forhold er helt klart noget jeg synes du bør forholde dig til - ingen fortjener at leve i et dårligt forhold og ingen børn fortjener at døje med forældre der skændes og som i bund og grund er dybt ulykkelige. Hvad I signalerer til børnene vil jo være vejen frem for dem når de skal leve i parforhold osv.

Jeg synes du bør overveje meget kraftigt at gøre det forbi med din forlovede, flytte for dig selv med børnene og få styr på Jeres nye tilværelse og så kan du overveje om du vil mere med denne nye forelskelse når der er kommet ro på.

Anmeld

13. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Lyder måske hård nu, men jeg mener det kærligt

For Guds skyld, aldrig bliv sammen med din forlovede pga børnene! Du lever jo dit liv, på en løgn! Tag en snak med din forlovede, og kom videre med dit liv. Når du bliver gammel og bor på plejehjem, er det så det liv du har nu, du vil kigge tilbage på ? Det lyder ikke sådan ..

Det er DIT valg, men hvis jeg var dig, ville jeg komme videre ..

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Enig med de andre.

Jeg synes de holder din kæreste for nar, og det fortjener han ikke. Og jeres børn fortjener ikke at leve på en løgn om at mor og far er glade når mor i virkeligheden er forelsket i en anden.

Fortæl ham det, kom videre.

Og så vil jeg sige om du ikk bare tror det er en forbipasserende flirt?! Vil denne mand du omtaler virkelig blive skilt?? Eller er det noget han bare siger.?

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg synes ikke jeg skal fortælle min forlovede det nu. tænk hvis det er en kortvarig flirt der går over. og nej min flirt vil netop ikke gå fra konen, så der sker jo heller intet der. tror bare jeg skal se tiden an.

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

jeg synes ikke jeg skal fortælle min forlovede det nu. tænk hvis det er en kortvarig flirt der går over. og nej min flirt vil netop ikke gå fra konen, så der sker jo heller intet der. tror bare jeg skal se tiden an.

Jeg tror bare det er en flirt fyldt med løgn. Han er gift, men alligevel meget forelsket i dig, og har lyst til at hengive sig til dig. Når han så har fået hvad han vil, ja så er det overstået 

Du bør stadig fortælle din kæreste det. Tænk hvis det omvendt, ville du synes det var fedt at blive ført bag lyset.

Anmeld

13. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Ved du med sikkerhed at ham "den anden" ikke vil gå fra sin kone?

Jeg mener er det noget I har snakket om?

Kh Mom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.