pcoramt skriver:
Jeg tror din ÆL også rykker sig
og selv om du før har testet positiv på ÆL teste, kan du desværre ikke helt regne med dem, det kan os med pcos ikke altid :/ men tror helt sikkert det bliver sundt for dig at få en mere stabil cyklus
Jeg skulle selv stikke mig, med en nål på 12 mm så det er slet ikke slemt.. Jeg kunne faktisk ikke rigtig mærke det, kun medicinen sveg lidt
men du lære det bare så hurtigt, så slet ikke noget problem., (og jeg er endda super nåleskræk)
Jeg vil foreslå dig at prøve gele Royal, det er et kosttilskud. Det er godt nok ikke bevist at det virker, men vi blev jo gravide, og det var efter 33 dage på pillerne, til både mig og min mand
vi købte dem i Føtex til 49 kr pr pakke (mener der er 60 stk pr. Pakke) så det er til at overleve
I forhold til overvægten, så prøv at undgå gluten, det er så og sige det eneste der har virket på mig
men puha hvor jeg dog savner et god stykke brød
Du kan bare skrive en privat besked hvis du har lyst
behandling er en følelsesmæssig rutsjebane,!
Tak for venligheden om at skrive, men er bla anonym da jeg med offentligørelse eller vise hvem jeg er vil såre nogle og måske ikke tage det seriøst. Vil bestemt ikke træde på nogen, eller være årsag til forargelse, men tak fordi du bød dig, og var situationen en anden havde jeg også skrevet

Anmeld