Anonym skriver:
Tusind tak fordi du delte
Vi er blevet udredte, fået alle de der blodprøver, for div bla hiv osv. Jeg har været startet op i metformin, men fik så dårlig mave, holdt pause men skal nu starte op igen, 2 gange og dagen, 850 mg. Min bmi er ca 32 og intet jeg indtil nu har gjort, har hjulpet, har enten taget på, eller kunnet holde vægten. Er meget i tvivl om æl delen i mit tilfælde, når de vil forkorte min mens, og den så følger min normale cyklus og vil komme samtidig med provokeret mens eller om jeg så skal have noget for æl også. Skulle du selv stikke dig, gør det ondt, er det slemt
nu skrev du at du havde været gravid med tvillinger(kondolerer) er risikoen så meget større for der kommer 2 når man får hjælp til æl
Tillykke med spiren, er da så dejligt i nu venter en lille ønskebaby
Jeg tror din ÆL også rykker sig

og selv om du før har testet positiv på ÆL teste, kan du desværre ikke helt regne med dem, det kan os med pcos ikke altid :/ men tror helt sikkert det bliver sundt for dig at få en mere stabil cyklus
Jeg skulle selv stikke mig, med en nål på 12 mm så det er slet ikke slemt.. Jeg kunne faktisk ikke rigtig mærke det, kun medicinen sveg lidt

men du lære det bare så hurtigt, så slet ikke noget problem., (og jeg er endda super nåleskræk)
Jeg vil foreslå dig at prøve gele Royal, det er et kosttilskud. Det er godt nok ikke bevist at det virker, men vi blev jo gravide, og det var efter 33 dage på pillerne, til både mig og min mand

vi købte dem i Føtex til 49 kr pr pakke (mener der er 60 stk pr. Pakke) så det er til at overleve
I forhold til overvægten, så prøv at undgå gluten, det er så og sige det eneste der har virket på mig

men puha hvor jeg dog savner et god stykke brød
Du kan bare skrive en privat besked hvis du har lyst

behandling er en følelsesmæssig rutsjebane,!