Hmm.. Så blev det min tur til krise....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Det vil give helt samme resultat, såfremt hans mor ikke bare overtager og sørger for ham i hoved og r**...

Puha, det tror jeg desværre hun ville gøre.. sådan var det ihvertfald da han boede hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

JH12

Jeg var skredet! Det kan ikke passe du skal passe ham i hoved og røv, du er ikke hans mor.. Et er han ikke kan finde ud af det økonomisk det er til at leve med, men at du skal stå for ALT andet er slet ikke ok..

Kæmpe kram

Anmeld

12. februar 2013

TeamRocket

Du har valgt at give en umoden gut opgaver han ikke er klar til at ta ansvar for. Men i har børn så han er bare nødt til at sparke sig selv i røven og ta det ansvar på alle punkter, rigtige voksne går op i økonomi og husarbejde, står tidligt op og knokler for at forholdet skal kører. Intet bliver fixet af dårlige undskyldninger. Min kæreste ville få et gevaldigt los i røven hvis han var sådan. Jeg vil sgu ha en partner, ikke et ekstra barn. Få ham til at indse hårdt arbejde belønnes. Mon ikke forholdet kommer op og kører når di ikke længere skal være hans mor? Mænd er dumme, vis ham vejen, før eller siden lære han nok at være voksen, hvis du sparker hårdt nok;-) synes dog ikke du bare skal gå fra ham hvis du elsker ham, man kan godt lære at være mere ansvarlig, det kræver bare at han prøver og du så roser ham når det lykkedes :-P

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak til jer alle sammen for jeres råd/holdninger...

Jeg har besluttet mig for at jeg i dag tager en snak med ham, hvor jeg gør det HELT klart at det er aller sidste chance. Altså lidt i stil med et KÆMPE spark i røven! Han får afvide at det ikke hjælper når det kun gælder et par dage og at jeg ikke vil give flere chancer... så håber jeg at det hjælper....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.