Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Uhh hvor spændende!Jeg håber det går super godt! Kan du få akupunktur hos hende du har gået ved, eller må du ind til afløseren?Jeg hepper og rigtig meget for jer
Uhh hvor spændende!Jeg håber det går super godt! Kan du få akupunktur hos hende du har gået ved, eller må du ind til afløseren?Jeg hepper og rigtig meget for jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Tusind tak Jeg skal have akupunktur imorgen, hos min egen og så igen på mandag efter ÆO, som desværre bliver hos afløseren. Men det er der ikke noget at gøre ved, jeg er sikker på hun også er dygtig!
Tusind tak Jeg skal have akupunktur imorgen, hos min egen og så igen på mandag efter ÆO, som desværre bliver hos afløseren. Men det er der ikke noget at gøre ved, jeg er sikker på hun også er dygtig!
tarkoflen skriver: Dejligt at du kan nå at få den ene omgang hos din egen! Og så længe det er en, du har fået anbefalet, så er jeg sikker på, det også er en der er god Rigtig meget held og lykke med det hele
Dejligt at du kan nå at få den ene omgang hos din egen! Og så længe det er en, du har fået anbefalet, så er jeg sikker på, det også er en der er god Rigtig meget held og lykke med det hele
Hvor er det spændende, nu er der ikke så længe til
Krydser fingre for at alt går godt, og du ikke får så mange smerter
Nessie skriver: Hvor er det spændende, nu er der ikke så længe til Krydser fingre for at alt går godt, og du ikke får så mange smerter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128