Update på mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
14 svar
2 synes godt om
12. februar 2013

**Ønskebabyen

Så har jeg været til endnu en scanning og det er blevet besluttet at ÆU bliver på Fredag den 15/2.

Jeg var ellers sten sikker på at det ville blive på Torsdag - jeg kan jo ikke lade være at sammenligne med sidste forsøg, men i og med de satte min dosis ned i de første tre dage uden gavn, så er det hele altså blevet rykket to dage. ÆO bliver så Mandag den 18/2.

Idag havde jeg så 6-7 æg i venstre side og 5 i højre på imellem 15 og 17,5 mm

Glæder mig til på Fredag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Putomanen

Sikke en god nyhed. Selvom det ikke er så få som ønsket, så har du vel omkring 1-2 færre æg end sidste gang. Forhåbentlig hjælper det lidt Det har også været forskelligt for mig, hvornår mine æg har været klar til æu, så jeg tror det er normalt, at det rykker dig lidt.
Det bliver spændende at høre, hvordan det går på fredag!

Anmeld

12. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Sikke en god nyhed. Selvom det ikke er så få som ønsket, så har du vel omkring 1-2 færre æg end sidste gang. Forhåbentlig hjælper det lidt Det har også været forskelligt for mig, hvornår mine æg har været klar til æu, så jeg tror det er normalt, at det rykker dig lidt.
Det bliver spændende at høre, hvordan det går på fredag!

Jo, det er 1 æg mindre end sidste gang Tror nu ikke det gør den store forskel, men nu må vi se. Jeg tror at grunden til jeg er lidt længere om det denne gang, er fordi de kun gav mig 75 enheder de første tre dage. Men hvad, jeg kan jo intet gøre ved det, så jeg må bare se det positive i det - jeg får forlænget weekend!

Jeg er også vildt spændt på at se hvordan det går på Fredag, og glæder mig lige så meget som jeg gjorde sidst, trods jeg ved hvad jeg kan risikere at blive "udsat" for! Krydser dog fingre for at jeg ikke reagere lige så voldsomt på medicinen denne gang.

Anmeld

12. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Jo, det er 1 æg mindre end sidste gang Tror nu ikke det gør den store forskel, men nu må vi se. Jeg tror at grunden til jeg er lidt længere om det denne gang, er fordi de kun gav mig 75 enheder de første tre dage. Men hvad, jeg kan jo intet gøre ved det, så jeg må bare se det positive i det - jeg får forlænget weekend!

Jeg er også vildt spændt på at se hvordan det går på Fredag, og glæder mig lige så meget som jeg gjorde sidst, trods jeg ved hvad jeg kan risikere at blive "udsat" for! Krydser dog fingre for at jeg ikke reagere lige så voldsomt på medicinen denne gang.

Det gode ved at få taget æg ud fredag er, at du har 3 dage til at komme ovenpå igen

Jeg kan godt forstå at du glæder dig. Så er man ved at nå en stor milepæl, og det er slut med stikkeriet  Jeg håber, at de kan administrere din medicin, så du ikke får det så skidt.

Jeg ser frem til en rigtig positiv update

Anmeld

12. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Det gode ved at få taget æg ud fredag er, at du har 3 dage til at komme ovenpå igen

Jeg kan godt forstå at du glæder dig. Så er man ved at nå en stor milepæl, og det er slut med stikkeriet  Jeg håber, at de kan administrere din medicin, så du ikke får det så skidt.

Jeg ser frem til en rigtig positiv update

Det har du helt ret i. Jeg holder også helt fri Mandag hvor ægget skal ligges tilbage.

Jeg havde jo troet at det blev Torsdag, og havde derfor sagt at jeg også blev hjemme Fredag, og det var jeg faktisk også blevet rådet til at klinikken pga. smerterne sidste gang. Men nu må vi se, om ikke det går bedre denne gang

Glæder mig til at komme med en update på Fredag!

Anmeld

12. februar 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Så har jeg været til endnu en scanning og det er blevet besluttet at ÆU bliver på Fredag den 15/2.

Jeg var ellers sten sikker på at det ville blive på Torsdag - jeg kan jo ikke lade være at sammenligne med sidste forsøg, men i og med de satte min dosis ned i de første tre dage uden gavn, så er det hele altså blevet rykket to dage. ÆO bliver så Mandag den 18/2.

Anmeld

12. februar 2013

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Mange tak

Anmeld

12. februar 2013

mab

**Ønskebabyen skriver:

juuu hvor fedt !!

i din retning

Anmeld

12. februar 2013

**Ønskebabyen

mab skriver:

juuu hvor fedt !!

i din retning

Tusind tusind tak

Håber sådan heldet er med os denne gang!!!

Anmeld

12. februar 2013

tarkoflen

Uhh hvor spændende!

Jeg håber det går super godt! Kan du få akupunktur hos hende du har gået ved, eller må du ind til afløseren?

Jeg hepper og rigtig meget for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.