Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver:
MadonnaCeline DionHende den lækre fra Desperate Housewifes (Hendes navn?)De to næste kender jeg ikke Pas og Marilyn MansonHun hedder noget med Courtney LoveSiger mig ikke intet Sharon Stone?Ved ikke hvad hun hedder men Meredith Grey Christina Applegate
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pikku Myy skriver: MadonnaCeline DionHende den lækre fra Desperate Housewifes (Hendes navn?)De to næste kender jeg ikke Pas og Marilyn MansonHun hedder noget med Courtney LoveSiger mig ikke intet Sharon Stone?Ved ikke hvad hun hedder men Meredith Grey Christina Applegate
Marilyn Manson er rigtigt
og også Sharon Stone
Selvfølgelig også Christina Applegate, men hun er også gættet
Muhmi skriver: Der var en tråd for et par dage siden med kendte uden make-up.. Jeg tænkte lige at vi skulle prøve én mere af slagsen hehe Vi kan jo starte med dem der Hvis du har én som du tror vi ikke kan gætte så bare læg billedet ind
Der var en tråd for et par dage siden med kendte uden make-up.. Jeg tænkte lige at vi skulle prøve én mere af slagsen hehe
Vi kan jo starte med dem der Hvis du har én som du tror vi ikke kan gætte så bare læg billedet ind
Månsson skriver: Er nr 4ikke hende fra pussycat dolls kan ikke huske hendes navn
Er nr 4ikke hende fra pussycat dolls kan ikke huske hendes navn
Jeg tænker mere Kim Kardashian, når jeg ser billed nr 4...???
Elgaard73 skriver: Jeg tænker mere Kim Kardashian, når jeg ser billed nr 4...???
Valle81 skriver: Jeg har googlet og fundet ud af at hun hedder Eva LangoriaDe to andre ved jeg stadig ikke hvem er, men den sidste på alt være hende fra Greys Anatomi:0)
Jeg har googlet og fundet ud af at hun hedder Eva LangoriaDe to andre ved jeg stadig ikke hvem er, men den sidste på alt være hende fra Greys Anatomi:0)
Den ene af dem gætter jeg på er Marilyn Manson
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128