Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der var en tråd for et par dage siden med kendte uden make-up.. Jeg tænkte lige at vi skulle prøve én mere af slagsen hehe
Vi kan jo starte med dem der Hvis du har én som du tror vi ikke kan gætte så bare læg billedet ind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Der var en tråd for et par dage siden med kendte uden make-up.. Jeg tænkte lige at vi skulle prøve én mere af slagsen hehe Vi kan jo starte med dem der Hvis du har én som du tror vi ikke kan gætte så bare læg billedet ind
Der var en tråd for et par dage siden med kendte uden make-up.. Jeg tænkte lige at vi skulle prøve én mere af slagsen hehe Vi kan jo starte med dem der Hvis du har én som du tror vi ikke kan gætte så bare læg billedet ind
MadonnaCeline DionHende den lækre fra Desperate HousewifesDe to næste kender jeg ikkeHun hedder noget med Courtney LoveSiger mig ikke intetVed ikke hvad hun hedder men Meredith Grey
Tauf skriver: Er den første et meget træls billede af Madonna:-)
Er den første et meget træls billede af Madonna:-)
Valle81 skriver: MadonnaCeline DionHende den lækre fra Desperate Housewifes (Hendes navn?)De to næste kender jeg ikkeHun hedder noget med Courtney LoveSiger mig ikke intetVed ikke hvad hun hedder men Meredith Grey
MadonnaCeline DionHende den lækre fra Desperate Housewifes (Hendes navn?)De to næste kender jeg ikkeHun hedder noget med Courtney LoveSiger mig ikke intetVed ikke hvad hun hedder men Meredith Grey
Muhmi skriver:
Eller også er det hende Christina Aplegate, eller hvordan det nu staves:0)
Valle81 skriver: Jeg har googlet og fundet ud af at hun hedder Eva LangoriaDe to andre ved jeg stadig ikke hvem er, men den sidste på alt være hende fra Greys Anatomi:0)
Jeg har googlet og fundet ud af at hun hedder Eva LangoriaDe to andre ved jeg stadig ikke hvem er, men den sidste på alt være hende fra Greys Anatomi:0)
Valle81 skriver: Eller også er det hende Christina Ap(p)legate aller hvordan det nu staves:0)
Eller også er det hende Christina Ap(p)legate aller hvordan det nu staves:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128