Anonym skriver:
Du har ikke forvirret mig..tværtimod..skal bare være sikker på jeg har forstået det hele korrekt

men ja, grunden til vi begyndte at tænke på det er nemlig fordi vi venter barn..
og vi er ikke interesseret i at vores forældre skal arve fremfor den der tilbage. og samtidig heller ikke interesseret i at børnene skal arve noget før vi begge er væk..
men nu jeg blevet klogere..så enden skal vi have lavet et testamente eller blive gift.
det garanteret dyrt at få lavet testamente ikke..kan se advokater her i byen ligger på 2000 i timen m. moms..men det bare så svært at blive gift af pligt syntes jeg
men vi kunne selvfølgelig blive gift på rådhuset også tage på ferie senere..hihi

Godt du ikke blev forvirret

det er jo altid lidt et sats, at få det ud, så andre også kan forstå, hvad man mener

Jeg synes du skal prøve at ringe til et par advokatfirmaer og spørge hvad de skal have for at lave et testamente, som sikre at l arver hinanden, så kan l jo afgøre om l skal bruge pengene på et testamente eller ringe og rådhuset

Jeg er heller ikke til at blive gift, fordi det er nemmest, så jeg tror, at vi ender med at lave testamente, men ja vi skal også i gang med lejlighedssalg og huskøb, så måske vi kan få en god deal på det hele på en gang...
Anmeld