Tøj efter brystforstørrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Anonym skriver:

Hvor store fik du dine bryster lavet? Jeg har nemlig slet ingen bryster nu så i mit tøj og jakker er der ikke købt plads til bryster, jeg er mest nervøs for at alle mine jakker ikke kan lukkes og andet tøj der ikke giver sig

Jeg er gået fra 280cc til 500cc. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Anonym trådstarter

IG skriver:

Jeg kan passe størstedelen af mit tøj, til trods for jeg intet havde før operationen. Det er kun ganske få meget nedringede kjoler/toppe, osv. jeg ikke kan passe, da de ikke dækker nok af brystet.

Og hvor store har du fået dem lavet?

Anmeld

19. februar 2013

IG

Anonym skriver:

Og hvor store har du fået dem lavet?

Jeg gik fra en A-skål til en F/G-skål :-)

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

IG skriver:

Jeg gik fra en A-skål til en F/G-skål :-)

Det er også det jeg gerne vil gå fra og til.
Må jeg spørge hvor mange ml du har i?
Jeg har hørt flere få en begrænsning på hvor meget de kan få i hvis man er ret slanke, har du hørt det før eller oplevet det?

Anmeld

19. februar 2013

IG

Anonym skriver:

Det er også det jeg gerne vil gå fra og til.
Må jeg spørge hvor mange ml du har i?
Jeg har hørt flere få en begrænsning på hvor meget de kan få i hvis man er ret slanke, har du hørt det før eller oplevet det?

Det er helt korret det med ml, der er mange steder hvor de kun vil lave et naturligt resultat. Jeg har fået 375 ml i, og det er reelt ikke specielt meget. Jeg er selv ret slank og derfor syner det af meget på mig.

Anmeld

19. februar 2013

IG

Du kan forresten "prøve bryster" der hjemme... jeg ved godt det lyder ret mærkeligt, men det hjalp mig rigtig meget....

Ta' 2 fryseposer, og put mel/ris i dem.... 1 dl = 100 ml sådan ca.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

IG skriver:

Du kan forresten "prøve bryster" der hjemme... jeg ved godt det lyder ret mærkeligt, men det hjalp mig rigtig meget....

Ta' 2 fryseposer, og put mel/ris i dem.... 1 dl = 100 ml sådan ca.

Jeg vil også have at det skal se naturligt ud men i den store ende.
Ej hvor smart, men jeg har en tid til forundersøgelse snart hvor jeg skal prøve implantaterne, så det er jeg spændt på hvor mange ml jeg ender ud med. Men jeg tænker at 400 og derover er for meget til mig, jeg er ogå ret slank.

Anmeld

20. februar 2013

Zelinasmor

Jeg kunne godt passe mit tøj, men ikke mine jakker. De kunne ikke lukkes foroven selvom jeg "kun" fik 250 i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.