Tøj efter brystforstørrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Anonym trådstarter

kunne du passe alt dit
Tøj og jakker efter brystforstørrelse?

Jeg har købt en masse nyt tøj inkl to jakker og nu jeg i tvivl om jeg skal bytte det til en størrelse større da jeg skal have en brystforstørrelse til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

17. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

1.gang jeg fik lavet kunne jeg godt,men jeg tvivler på,jeg kan denne gang,da jeg har er gået fra 280ml til 500ml.

Men jeg synes personligt,man skal vente med at købe nyt tøj,end til der er gået et godt stykke tid, efter operationen,da brysterne kan være meget hævet det første meget lange stykke tid.. 

Hvor skal du operers henne?

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

1.gang jeg fik lavet kunne jeg godt,men jeg tvivler på,jeg kan denne gang,da jeg har er gået fra 280ml til 500ml.

Men jeg synes personligt,man skal vente med at købe nyt tøj,end til der er gået et godt stykke tid, efter operationen,da brysterne kan være meget hævet det første meget lange stykke tid.. 

Hvor skal du operers henne?

Jeg købte tøjet og besluttet mig efterfølgende for operationen så det passede lidt dårligt sammen. Jeg har også shoppe stop nu ang tøj omkring brysterne

Jeg skal opereres hos nygart

Anmeld

17. februar 2013

Bertris

Nu har jeg ikke selv fået opereret større bryster, men har fra naturens side et forholdvis stort brystparti. 
Men jeg ville nok sige at det kommer an på hvor meget større de skal laves, og hvad for en type tøj du har købt. 
Når jeg f.eks. skal ud og købe jakker er jeg egenlig nød til at tage en størrelse større end der passer til resten af kroppen, pga. min barm  

Men synes ikke der er samme problem ved de fleste toppe  
Kun at "udskæringen" til brystet er for lille, men så er den det nærmest også uanset toppens størrelse 

Anmeld

19. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg er også opereret hos nygart,og du kan kun glæde dig,de er super søde. 

Jeg har lige målt mig,og mit bryst omfang er blevet 6 cm større,så jeg vil tro,jeg faktisk kan passe det meste af mit tøj. 

Anmeld

19. februar 2013

Tvebakken

Bertris skriver:

Nu har jeg ikke selv fået opereret større bryster, men har fra naturens side et forholdvis stort brystparti. 
Men jeg ville nok sige at det kommer an på hvor meget større de skal laves, og hvad for en type tøj du har købt. 
Når jeg f.eks. skal ud og købe jakker er jeg egenlig nød til at tage en størrelse større end der passer til resten af kroppen, pga. min barm  

Men synes ikke der er samme problem ved de fleste toppe  
Kun at "udskæringen" til brystet er for lille, men så er den det nærmest også uanset toppens størrelse 

Ikke for at ødelægge tråden, men prøv at kigge på pebberberry.com... De har tøj til kurvede piger, så du ikke behøver købe en str større for at få plads. :-)

Anmeld

19. februar 2013

Bertris

Tvebakken skriver:

Ikke for at ødelægge tråden, men prøv at kigge på pebberberry.com... De har tøj til kurvede piger, så du ikke behøver købe en str større for at få plads. :-)

Hader at købe tøj jeg ikke kan prøve først, også er det så sjældent jeg shopper at det nok går  

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg er også opereret hos nygart,og du kan kun glæde dig,de er super søde. 

Jeg har lige målt mig,og mit bryst omfang er blevet 6 cm større,så jeg vil tro,jeg faktisk kan passe det meste af mit tøj. 

Hvor store fik du dine bryster lavet? Jeg har nemlig slet ingen bryster nu så i mit tøj og jakker er der ikke købt plads til bryster, jeg er mest nervøs for at alle mine jakker ikke kan lukkes og andet tøj der ikke giver sig

Anmeld

19. februar 2013

IG

Jeg kan passe størstedelen af mit tøj, til trods for jeg intet havde før operationen. Det er kun ganske få meget nedringede kjoler/toppe, osv. jeg ikke kan passe, da de ikke dækker nok af brystet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.