hjemmeboende med barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Mimic

Mettefpigen skriver:

Er der nogen der ved hvad man får i kh hvis man flytter hjem til lillemor med sit barn? Kan ikk rigtig finde noget om det....

bare husk at du skal være reelt enlig for at kunne få kontanthjælp som enlig forsørger, i må ikke have fællesudgifter af nogen art, da de så vil trække i din KH. de fleste kommuner er ret strikse omkring de regler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Mettefpigen

Mimic skriver:

bare husk at du skal være reelt enlig for at kunne få kontanthjælp som enlig forsørger, i må ikke have fællesudgifter af nogen art, da de så vil trække i din KH. de fleste kommuner er ret strikse omkring de regler

Der er da ikk forskel på enlig eller ikk enlig på kh.... Du får det samme udbetalt....

Anmeld

12. februar 2013

TNBC

Mettefpigen skriver:

okay, det var mere fordi at hvis man var hjemmeboende så fik man kun 3200... Så tænkte om man så også gjorde det selvom man har barn da jeg intet kan finde om det... Så det påvirker slet ikk dp?.. Det var da dejligt :-)

Det er kun hvis man er under 25 og ikke forsørger. Jeg fik det jeg får nu da jeg boede hos min far noget tid.

Anmeld

12. februar 2013

Mettefpigen

Yurie skriver:

JJ

Det er kun hvis man er under 25 og ikke forsørger. Jeg fik det jeg får nu da jeg boede hos min far noget tid.

Jaa men der står bare intet om hvad man får som hjemmeboende forsørger....

Anmeld

12. februar 2013

ZamanogDania

Mettefpigen skriver:

okay, det var mere fordi at hvis man var hjemmeboende så fik man kun 3200... Så tænkte om man så også gjorde det selvom man har barn da jeg intet kan finde om det... Så det påvirker slet ikk dp?.. Det var da dejligt :-)

Selvom du er hjemmeboende får du stadig som du bor alene med dit barn. Det er fordi når man har en barn så har vi jo forsørgerpligt over den barn. Derfor får det fulde beløb ligemeget hvad. Og dp får du fuld tilskud til

Anmeld

12. februar 2013

Mettefpigen

ZamanogDania skriver:

o

Selvom du er hjemmeboende får du stadig som du bor alene med dit barn. Det er fordi når man har en barn så har vi jo forsørgerpligt over den barn. Derfor får det fulde beløb ligemeget hvad. Og dp får du fuld tilskud til

Super :-) tusind tak :-)

Anmeld

12. februar 2013

ZamanogDania

Mettefpigen skriver:

Super :-) tusind tak :-)

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.