Til de der er privat dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Nina Odgaard skriver:

Jeg er faktisk meget i tvivl, så jeg har lige spurgt en som ved alt om retningslinier, hun svare lige tilbage lidt senere, så vender jeg lige tilbage til dig.

Ej mange tak det er jeg rigtig glad for at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

Anonym skriver:

Ej mange tak det er jeg rigtig glad for at høre

Hej Igen :-)

Det her er hvad Helle skrev til mig, håber du kan bruge det til noget!

MVH Nina

Er du privat dagplejer ansat efter §21 eller børnepasser ansat efter §78? Som børnepasser får man ikke tilskud til sit eget barn, men du får tilskud til de andre børn du har. Beholder du dit eget barn hjemme, så må du dog max have 4 børn udover dit eget, såfremt du altså er godkendt til 5 børn i alt.

§ 87. Det er en betingelse for at få tilskud til pasning af egne børn, at ansøgeren

1) ikke samtidig modtager offentlig overførelsesindkomst eller har en arbejdsindtægt,

2) ikke er omfattet af § 13, stk. 7 og 8, jf. § 26, stk. 5 og 8, i lov om aktiv
socialpolitik og

3) har opholdt sig her i landet i 7 ud af de seneste 8 år.

Stk. 2. Kravet om ophold efter stk. 1, nr. 3, gælder ikke for EU/EØS-borgere, i de Det betyder, at du kan ikke få tilskud til pasning af eget barn, vhis du samtidig tjener penge på pasning af andres børn. Dagtilbudsloven kapitel 16 § 87. https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=137202 . Du fik lige et par beskedder, da jeg er lidt løs på aftrækkeren med RETURN knappen Venligst Helle Boisen Andersen

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Nina Odgaard skriver:

Hej Igen :-)

Det her er hvad Helle skrev til mig, håber du kan bruge det til noget!

MVH Nina

Er du privat dagplejer ansat efter §21 eller børnepasser ansat efter §78? Som børnepasser får man ikke tilskud til sit eget barn, men du får tilskud til de andre børn du har. Beholder du dit eget barn hjemme, så må du dog max have 4 børn udover dit eget, såfremt du altså er godkendt til 5 børn i alt.

§ 87. Det er en betingelse for at få tilskud til pasning af egne børn, at ansøgeren

1) ikke samtidig modtager offentlig overførelsesindkomst eller har en arbejdsindtægt,

2) ikke er omfattet af § 13, stk. 7 og 8, jf. § 26, stk. 5 og 8, i lov om aktiv
socialpolitik og

3) har opholdt sig her i landet i 7 ud af de seneste 8 år.

Stk. 2. Kravet om ophold efter stk. 1, nr. 3, gælder ikke for EU/EØS-borgere, i de Det betyder, at du kan ikke få tilskud til pasning af eget barn, vhis du samtidig tjener penge på pasning af andres børn. Dagtilbudsloven kapitel 16 § 87. https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=137202 . Du fik lige et par beskedder, da jeg er lidt løs på aftrækkeren med RETURN knappen Venligst Helle Boisen Andersen

Rigtig rigtig mange tak for det

Hvor er du bare kanon sød., 

TTusinde tak for din hjælp

Anmeld

13. februar 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

Anonym skriver:

Rigtig rigtig mange tak for det

Hvor er du bare kanon sød., 

TTusinde tak for din hjælp

jamen det var da så lidt Nu ved jeg jo ikke hvor du bor, men det kunne da være hyggeligt hvis vi blev kollegaer Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.