Til de der er privat dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.599 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lige lidt hemmelig, da jeg starter op som privat dagpleje inden alt for længeMOg mine to kollegaer er os på baby, så derfor vil jeg gerne lige Været ano  lidt tid endnu

Men mit spørgsmål er til de der har en privat dagpleje, må jeg se jeres hjemmeside eller folder, og hvad i ellers har af andre ting, for kun give reklame for dagplejen., i må rigtig meget gerne ligge et link her i min tråd

Og så vil jeg meget gerne hører hvordan i gjorde reklame, da i selv skulle finde børn til dagplejen, var det svært

Håber virkelig i vil hjælpe mig og på forhånd kæmpe stor tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Anja82

Min hjemmeside:

www.privatdagplejen-mariemarolle.dk

eller fb:

https://www.facebook.com/pages/Privatdagplejen-Marie-Marolle-Videb%C3%A6k/374363249317268

Jeg satte flyers op i børnehaverne i byen, samt i Netto, Brugsen og ABC. Desuden var der en annonce i avisen.

Pøj pøj med projektet...

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Privatdagplejen-mariemarolle.dk skriver:

Min hjemmeside:

www.privatdagplejen-mariemarolle.dk

eller fb:

https://www.facebook.com/pages/Privatdagplejen-Marie-Marolle-Videb%C3%A6k/374363249317268

Jeg satte flyers op i børnehaverne i byen, samt i Netto, Brugsen og ABC. Desuden var der en annonce i avisen.

Pøj pøj med projektet...

Mange tak for din hjælp 

Anmeld

12. februar 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

Min hjemmeside er www.havredalsprivatedagpleje,dk.

Jeg har også sat flyers op de forskellge steder og så kommer der lidt i den lokale ugeavis om mig her inden så længe!

Desuden har jeg meldt mig ind i www.privatdageplejedanmark.dk og www.privatpladsanvisning.dk

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Nina Odgaard skriver:

Min hjemmeside er www.havredalsprivatedagpleje,dk.

Jeg har også sat flyers op de forskellge steder og så kommer der lidt i den lokale ugeavis om mig her inden så længe!

Desuden har jeg meldt mig ind i www.privatdageplejedanmark.dk og www.privatpladsanvisning.dk

Mange tak for din hjælp.

Jeg ved at man kan passe sit eget barn hjemme fra det er 3 til 6 år, altså børnehave barn, og så får du x antal penge for selv og passe det, ved at man på ikke optager pladsen for andre i børnehaven, men når jeg har privat dagpleje, kan jeg så op stadig passer mit eget barn hjemme fra det er 3 til 6 år, og få penge for og selv passe det?

Det jeg mener er, når jeg har dagpleje med 4 børn i, kan jeg så op samtidig modtage penge for mit store barn hvis det ikke kommer i børnehaven

Eller kan man ikke modtage penge for det når man op har dagpleje?

Anmeld

12. februar 2013

Valle81

Anonym skriver:

Mange tak for din hjælp.

Jeg ved at man kan passe sit eget barn hjemme fra det er 3 til 6 år, altså børnehave barn, og så får du x antal penge for selv og passe det, ved at man på ikke optager pladsen for andre i børnehaven, men når jeg har privat dagpleje, kan jeg så op stadig passer mit eget barn hjemme fra det er 3 til 6 år, og få penge for og selv passe det?

Det jeg mener er, når jeg har dagpleje med 4 børn i, kan jeg så op samtidig modtage penge for mit store barn hvis det ikke kommer i børnehaven

Det kommer meget an på hvor du bor, altså kommunemæssigt.

Fx. her i Viborg hvor jeg bor, kan man ikke få tilskud til at passe sit eget barn i privat dagpleje.Vores børn går nemlig i privat dp, og dp passer hendes egen søn hjemme, og det er en 0 kr. post både i alderen 0-3 og 3-6.

Anmeld

12. februar 2013

Anonym skriver:

Mange tak for din hjælp.

Jeg er faktisk meget i tvivl, så jeg har lige spurgt en som ved alt om retningslinier, hun svare lige tilbage lidt senere, så vender jeg lige tilbage til dig.

Anmeld

12. februar 2013

Valle81 skriver:

Det kommer meget an på hvor du bor, altså kommunemæssigt.

Fx. her i Viborg hvor jeg bor, kan man ikke få tilskud til at passe sit eget barn i privat dagpleje.Vores børn går nemlig i privat dp, og dp passer hendes egen søn hjemme, og det er en 0 kr. post både i alderen 0-3 og 3-6.

Godt så der var svaret jo lige kommet, jeg høre nemlig også under Viborg.

Mente nok at vi her i kommunen ikke ville få noget!

Anmeld

12. februar 2013

Anja82

Jeg ville personligt ikke passe mit børnehavebarn hjemme sammen med dagplejebørn. Men det er så ikke det du spørger om.

Men jeg ved at har du et barn i dp og barnet har brug for at være der nogle ekstra mdr. så falder tilskuddet til forældrene Fra den dag barnet burde være startet.

Her i min kommune får man ikke tilskud til at passe eget dp-barn hjemme, så jeg vil råde dig til at ringe til din kommune og høre hvordan det forholder sig.

Anmeld

12. februar 2013

Lone Jakobsen

du får lige et link til min fb. gruppe her:

https://www.facebook.com/groups/164842433555521/

jeg reklamere via mund til mund metoden og så har jeg lavet nogle visitkort som jeg har placeret rundt omkring i byen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.