Bordkort -yt eller in?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Bølle's moar<3

Lullaby skriver:

Jeg ved, at hvis ikke jeg sætter bordkort på vil folk sætte sig i grupper med dem de altid sidder sammen med. Feks min svigerinde ved min svigermor, min mor med min søster, vores venner sammen med de andre vi kender osv. Jeg synes på en måde, at sådan gør vi ALTID. Ved hver fødselsdag og andre ting sidder vi altid sådan. Men igen, ellers så sidder man måske sammen med med nogle som man ikke rigtig gider. Og hvad er så vigtigst? Hvad gør i?

Vi holdte dåb den 3 feb, og vi havde ingen bordkort - vores familier satte sig hver for sig - men da vi havde et langt bord, så var det alligevel blandet okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Benjamins'mor

Vi havde bordkort.

Anmeld

11. februar 2013

Bølle's moar<3

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har altid været SÅ træt af at blive placeret hos folk jeg ikke kendte da jeg var yngre. Så kom jeg ind i min nuværende svigerfamilie hvor det er helt normalt at der er bordkort og man bliver splittet som par ud så alle sidder ved folk de ikke er i familie med/tætte venner med mm. og nu ser jeg det klart som en fordel.

Vi var f.eks. til 30års fødselsdag i lørdags hvor vi selv placerede os - det resulterede i at jeg overhovedet ikke fik snakket med andre end min familie som jeg altid kan snakke med. Nu her synes jeg det er hyggeligt at møde nye mennesker. Vi har fået venner henover bordet til en fest som er mennesker vi stadig har kontakt med.

Folk kan jo altid flytte rundt efter maden. Og er man ikke til det med at splitte alt, så kan man jo placere mand og kone sammen.

Jeg vil klart sige bordkort

Til min kæreste's chef's fødselsdag, blev alle par også splittet - jeg sad ved folk som jeg aldrig havde snakket med før - men det var så hyggelig en aften!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.