Jeg ved, at hvis ikke jeg sætter bordkort på vil folk sætte sig i grupper med dem de altid sidder sammen med. Feks min svigerinde ved min svigermor, min mor med min søster, vores venner sammen med de andre vi kender osv. Jeg synes på en måde, at sådan gør vi ALTID. Ved hver fødselsdag og andre ting sidder vi altid sådan. Men igen, ellers så sidder man måske sammen med med nogle som man ikke rigtig gider. Og hvad er så vigtigst? Hvad gør i? 
Jeg synes det er meget rart med bordkort, så sætter man sig der for værtsparret gerne vil have at man sidder. Vi havde selv bordkort til vores datters dåb, og da vi var til dåb igår var der også bordkort.
Tror det gør det mere overskueligt for folk, hvis der er mange. Så kommer man ikke til at sidde et sted, hvor man føler det akavet fordi der måske var nogle andre der hellere ville have siddet der.
Vil lige tilføje at jeg ikke synes det gør noget at man sætter folk lidt sammen efter hvem der kender hinanden - ikke at folk skal sidde i store klaser, men at to vennepar f.eks sidder overfor hinanden er bare med til at man løsner lidt op.
Smid bordkort på bordet, hvis du føler for det - synes ikke det er yt 
/Fenja 
Anmeld