Ang. alle de mærkelige indlæg !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Jeg er helt enig. Og det eneste det resulterer i? Hun får den ønskede opmærksomhed. Måske ikke lige på det område hun havde planlagt, men så på et andet. 

Derudover så er det altså mobning, det der foregår i den tråd. Absurd, at vi er voksne mennesker herinde. Det er meget muligt, at hun er en troll, men så igen.......... Hvorfor synke derned? Det er voksenmobning, og det kan ikke benægtes. Nogle mennesker skal tage sig sammen, og tænke over hvem der sidder på den anden side.

Præcis !!!!

Nu skal der sgu strammes op !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

L&V

Lady Marion <3 skriver:

Ja jeg kan sagtens finde på at skrive i dem , men ikke sidde og banke ts i hovedet gang på gang .. Jeg skriver ikke dette for at være "god" eller "klog" tag det helt roligt , dette er en opfordring til os alle , for at få en bedre side ??  Er der noget galt i det ??  Hvis du syntes der er noget galt så skriv privat til mig , ingen grund til at skabe dårlig stemning vel ??

Rolig nu.. Kan du se smilyerne syntes bare det var lidt små sjovt. Har ikke behov for at skrive privat til dig

Anmeld

10. februar 2013

Dinna88

Lady Marion <3 skriver:

Præcis !!!!

Nu skal der sgu strammes op !!

Ja, det synes jeg godt nok. Og så nytter det ikke noget, at der kommer andre fra BG herind, og stalker hende. Det er fint et gøre staff opmærksomme på det, men hvad i søren kommer der ud af at lave indlæg om det.  

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Månsson skriver:

Rolig nu.. Kan du se smilyerne syntes bare det var lidt små sjovt. Har ikke behov for at skrive privat til dig

Okay

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Ja, det synes jeg godt nok. Og så nytter det ikke noget, at der kommer andre fra BG herind, og stalker hende. Det er fint et gøre staff opmærksomme på det, men hvad i søren kommer der ud af at lave indlæg om det.  

Ha ha ja hvor bande relateret har det lige lov at være

Anmeld

10. februar 2013

Dinna88

Ha ha ja hvor bande relateret har det lige lov at være

Det tendenserer sgu da lidt til det

Nå, men nu tager staff sig vel af det, og så kan vi få noget aftenro herinde igen 

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Nå, men nu tager staff sig vel af det, og så kan vi få noget aftenro herinde igen 

Ha ha ja det må vi da håbe

Anmeld

10. februar 2013

Janni.

Gigl skriver:

Jeg føler mig også lidt baby.dk-addict-ish for at vide hvad der snakkes om.. 

Den nyeste tråd som lige er lukket, heldigvis   https://www.baby.dk/debat/208408pi1/proever-at-blive-gravid/foeler-mig-vaad-efter-sex.aspx

Åh lige dén tråd, læste jeg starten af.. Men jeg kunne ikke tage den seriøs og daffede ud af den igen. 

Anmeld

10. februar 2013

Clisolka

Gigl skriver:

Jeg er helt enig  

Personligt finder jeg det dybt underholdende at læse sådanne tråde, men jeg er nok også bare et forskruet menneske drama er drama. 

Jeg kunne dog ikke finde på at deltage.. det er for tåbeligt. Men lidt sjovt..

Så er vi 2 forskruede mennesker 

Haha ej, jeg syntes også det er ren underholdning med de tråde - men jeg nægter at svare i dem, for så får de præcis det de vil have, opmærksomhed 

Anmeld

10. februar 2013

grinny

Dinna88 skriver:

Når du skriver du vil have aftenro har jeg lyst til at lave ballade 

Det er vel fastelavn? Og jeg har ingen boller fået  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.