Ang. alle de mærkelige indlæg !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
26 svar
36 synes godt om
10. februar 2013

Lady Marion <3

Jeg fatter simpelthen ikke de kan komme så langt ud  i er jo alle med til at drive dem derud . Hvis en trådstarter virker underlig eller grov forlader jeg tråden eller undlader helt at svare , tænk hvis vi alle gjorde det ?  Så opstod disse tråde ikke , eller de ville i hvert tilfælde hurtigt forsvinde væk og hva sjov er der så ved det ?

Dont feed the troll !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

DitteFisk

Jeg er helt enig  

Personligt finder jeg det dybt underholdende at læse sådanne tråde, men jeg er nok også bare et forskruet menneske drama er drama. 

Jeg kunne dog ikke finde på at deltage.. det er for tåbeligt. Men lidt sjovt..

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Gigl skriver:

Jeg er helt enig  

Personligt finder jeg det dybt underholdende at læse sådanne tråde, men jeg er nok også bare et forskruet menneske drama er drama. 

Jeg kunne dog ikke finde på at deltage.. det er for tåbeligt. Men lidt sjovt..

Du er sgu en hel normal kvinde   de kan da være sjove at læse igennem .. Men med risiko for at der reelt sidder et dårligt menneske derude, som får den ene lussing efter den anden syntes jeg vi burde opføre os som voksne kvinder, og springe over hvis ikke vi kan se der vil komme noget konstruktivt ud af det

Anmeld

10. februar 2013

Janni.

Jeg læser simpelhen for lidt på baby!  Er slet ikke med i hvad eller hvilken tråd der kunne hentydes til... Ihh altså, nu er jeg jo nysgerrig. 

Jeg må tage mig sammen og følge lidt mere med. 

Anmeld

10. februar 2013

L&V

Lady Marion <3 skriver:

Jeg fatter simpelthen ikke de kan komme så langt ud  i er jo alle med til at drive dem derud . Hvis en trådstarter virker underlig eller grov forlader jeg tråden eller undlader helt at svare , tænk hvis vi alle gjorde det ?  Så opstod disse tråde ikke , eller de ville i hvert tilfælde hurtigt forsvinde væk og hva sjov er der så ved det ?

Dont feed the troll !!!

Og alligevel har du skrevet i 2af dem og oprettet den her

Anmeld

10. februar 2013

DitteFisk

Lady Marion <3 skriver:

Du er sgu en hel normal kvinde   de kan da være sjove at læse igennem .. Men med risiko for at der reelt sidder et dårligt menneske derude, som får den ene lussing efter den anden syntes jeg vi burde opføre os som voksne kvinder, og springe over hvis ikke vi kan se der vil komme noget konstruktivt ud af det

Lige nøjagtig, helt enig   sidder og krummer tæer over det.

Anmeld

10. februar 2013

Dinna88

Jeg er helt enig. Og det eneste det resulterer i? Hun får den ønskede opmærksomhed. Måske ikke lige på det område hun havde planlagt, men så på et andet. 

Derudover så er det altså mobning, det der foregår i den tråd. Absurd, at vi er voksne mennesker herinde. Det er meget muligt, at hun er en troll, men så igen.......... Hvorfor synke derned? Det er voksenmobning, og det kan ikke benægtes. Nogle mennesker skal tage sig sammen, og tænke over hvem der sidder på den anden side.

Anmeld

10. februar 2013

DitteFisk

Janni. skriver:

Jeg læser simpelhen for lidt på baby!  Er slet ikke med i hvad eller hvilken tråd der kunne hentydes til... Ihh altså, nu er jeg jo nysgerrig. 

Jeg må tage mig sammen og følge lidt mere med. 

Jeg føler mig også lidt baby.dk-addict-ish for at vide hvad der snakkes om.. 

Den nyeste tråd som lige er lukket, heldigvis   https://www.baby.dk/debat/208408pi1/proever-at-blive-gravid/foeler-mig-vaad-efter-sex.aspx

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Månsson skriver:

Og alligevel har du skrevet i 2af dem og oprettet den her

Ja jeg kan sagtens finde på at skrive i dem , men ikke sidde og banke ts i hovedet gang på gang .. Jeg skriver ikke dette for at være "god" eller "klog" tag det helt roligt , dette er en opfordring til os alle , for at få en bedre side ??  Er der noget galt i det ??  Hvis du syntes der er noget galt så skriv privat til mig , ingen grund til at skabe dårlig stemning vel ??

Anmeld

10. februar 2013

Krussedulle

Lady Marion <3 skriver:

Dont feed the troll !!!

Du har HELT ret

Nogle gange lader man sig rive med, og ja det er da lidt dumt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.