Jer der er uddannet indenfor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2013

Anonym trådstarter

kontor/administration/regnskab ovs.

Når man har sådan en uddannelse, har man så mulighed for, at kravle opad? Altså løbende få mere ansvar.
Og hvad med løn, er den altid lav eller bliver den også højere?

Vil i fortælle, hvad i er uddannet indenfor, hvor længe det tog at få mere ansvar og hvad i får i løn?

Det er tilladt af svarer anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Svenne

Jeg er uddannet revisorassistent. Det tager to år - kombineret elev og skole.

Derudover har jeg - på aftenskole - taget en Akademiuddannelse i Økonomi- og ressourcestyring.

Jeg har været i den samme virksomhed siden jeg startede som elev i 2006. Jeg synes da klart, at jeg har fået mere ansvar, andre arbejdsopgaverne mv. løbende med at jeg har fået mere erfaring.

Anmeld

10. februar 2013

Anonym trådstarter

Svenne skriver:

Jeg er uddannet revisorassistent. Det tager to år - kombineret elev og skole.

Derudover har jeg - på aftenskole - taget en Akademiuddannelse i Økonomi- og ressourcestyring.

Jeg har været i den samme virksomhed siden jeg startede som elev i 2006. Jeg synes da klart, at jeg har fået mere ansvar, andre arbejdsopgaverne mv. løbende med at jeg har fået mere erfaring.

Tak for dit svar
Ved jeg vil ind for noget kontor, men ved ikke hvilken gren jeg vil ind på. Synes der er så meget der virker spændende.

Hvordan synes du uddannelsen var? Fangede den dig, eller skulle den "bare overståes"?

Anmeld

10. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Jeg er uddannet indenfor kontor. Selve uddannelsen tog 2 år, med skiftevis skole, og elevplads.