At dele værelse som barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

lion

Jeg har både delt værelse med min storesøster og senere med min lillebror og det var helt fint. Ja man har vel sine ture.

Jeg har en datter på 10 mdr og jeg er gravid igen og har termin d. 15 feb. Vi bor i en 2 værelset lejlighed og jeg har ikk tænkt mig at flytte, så får børnene værelset og vi sover i stuen.
Det skal lige siges at 1 marts sidste år flyttede vi hertil. Jeg gider ikk flytte igen, og vores lejlighed er på 68.5km2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

ChatH

Vores piger deler også værelse nu, vi har ikke plads til de får hver deres. vi er igang med de sidste detaljer inden en udbygning går igang, og der vil være mulighed for at de får hver deres værelse, MEN vi har snakket meget om det og vi vil lave en værelse hvor de kan sove og hygge og et værelse hvor de kan lege så på den måde vil de fortsat dele værelse til de selv beder om at de får hver deres

Anmeld

19. juni 2009

DK

Jeg delte værelse med min lillesøster fra jeg var 5 til 10 år. Det var nødvendigt og okay. Da jeg nærmede mig de 10, trængte jeg MEGET til mit eget værelse. Værelset var et typisk lille børneværelse i et parcelhus fra 80´erne. Men altså sådan var betingelserne på det tidspunkt.
Hvis vi får et barn mere, skal min datter og den lille ny også dele værelse indtil vi får købt nyt, dvs. i en 5 år ca. Det er fordi, at selv om vi har et hus på 140 m2, så er det hele meget åbent, og her er kun et værelse med dør der kan lukkes. Det er så et rigtig stort værelse, så jeg tror slet ikke det bliver et problem! Man vil f.eks. nemt kunne dele det op i to, med en rumdeler eller lign. Vi har også talt om at man kunne lave en alkove til min store datter, så hun kunne trække et gardin for, hvis hun har brug for helt alene tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.