Afhentning efter samvær ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville nu også lade være med at bringe... Ringe til statsforvaltningen og informere, at mor ikke samarbejder... Måske udvide samværet...  Lyder sørme som om at mor ikke magter opgaven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Wimmie

Jeg ville beholde hende - ville bestemt ikke bringe barnet hjem til en mor der ikke engang gider at hente sit eget barn; det må jo betyde at hun ikke gider at have hende hjem 

Stakkels barn 

Anmeld

11. februar 2013

Bshizzle

Wimmie skriver:

Jeg ville beholde hende - ville bestemt ikke bringe barnet hjem til en mor der ikke engang gider at hente sit eget barn; det må jo betyde at hun ikke gider at have hende hjem 

Stakkels barn 

... Så meget enig...!

Anmeld

11. februar 2013

Bassemor<3

Prinsesse2009 skriver:

Heej ..

Hvordan skal min kæreste forholde sig ?? Vi er i den situation at vi har hans datter på 9 hver anden weekend , de har ikke kunne finde ud af hvem der henter og bringer så statsforvaltningen har bestemt at far henter fredag og mor henter efter samvær , men hvad gør man hvis mor nægter og hente efter samvær søndag fordi hun ikke gider ?? Skal han så bare aflevere eller hvad skal man stille op og hvad vil de sige til det i statsforvaltningen ??

Jeg ville kører datteren hjem, for ikke at forvirre hende, og så ville jeg kontakte statsforvaltningen og forklarer dem det.

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

Hvis hun ikke vil hente må i jo bare beholde hende.

I har fået det afvide i statsforvaltningen, så er det det i skal forholde jer til.
Så må hun jo hente eller ej.

Anmeld

11. februar 2013

TNBC

Prinsesse2009 skriver:

Heej ..

Hvordan skal min kæreste forholde sig ?? Vi er i den situation at vi har hans datter på 9 hver anden weekend , de har ikke kunne finde ud af hvem der henter og bringer så statsforvaltningen har bestemt at far henter fredag og mor henter efter samvær , men hvad gør man hvis mor nægter og hente efter samvær søndag fordi hun ikke gider ?? Skal han så bare aflevere eller hvad skal man stille op og hvad vil de sige til det i statsforvaltningen ??

I skal bare hoppe og springe for hende, fordi hun ikke gider? Nej!! Der er lavet en aftale og den skal overholdes. Hvad med næste gang? Og næste gang?
Jeg ville beholde hende og så bare fortælle hende at hun skal være lidt længere hos jer, det er bedre end at der kommer en mor der ser irriteret og ligeglad ud og henter hende. Det vil hun kunne mærke og det ville være synd for hende.

Anmeld

20. februar 2013

Mama11

Taak for alle jeres svar .. Det endte dog med vi selv måtte aflevere da det ikke kunne være anderledes .

Anmeld

21. februar 2013

roenlund

Prinsesse2009 skriver:

Taak for alle jeres svar .. Det endte dog med vi selv måtte aflevere da det ikke kunne være anderledes .

Kontaktede i statsforvaltningen og hvad sagde de?, det kan da ik være rigtigt at i skal hoppe og springe fordi hun ikke gider...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.