Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prinsesse2009 skriver: Heej .. Hvordan skal min kæreste forholde sig ?? Vi er i den situation at vi har hans datter på 9 hver anden weekend , de har ikke kunne finde ud af hvem der henter og bringer så statsforvaltningen har bestemt at far henter fredag og mor henter efter samvær , men hvad gør man hvis mor nægter og hente efter samvær søndag fordi hun ikke gider ?? Skal han så bare aflevere eller hvad skal man stille op og hvad vil de sige til det i statsforvaltningen ??
Heej .. Hvordan skal min kæreste forholde sig ?? Vi er i den situation at vi har hans datter på 9 hver anden weekend , de har ikke kunne finde ud af hvem der henter og bringer så statsforvaltningen har bestemt at far henter fredag og mor henter efter samvær , men hvad gør man hvis mor nægter og hente efter samvær søndag fordi hun ikke gider ?? Skal han så bare aflevere eller hvad skal man stille op og hvad vil de sige til det i statsforvaltningen ??
hvis det var mig ville jeg aflevere hende til moren (det er kun hende det vil gå udover)
og så kontakte statsforvaltningen hver gang moren nægter og hente... så kan hun nemlig risikere og skal betale istedet for....
Mettefpigen skriver: Jeg ville beholde hende og ringe til statsforvaltningen..... :-)
Jeg ville beholde hende og ringe til statsforvaltningen..... :-)
Det ville jeg også!
Hvis aftalen er at mor henter - så må mor hente. og hvis mor ik vil hente.. så er det da hendes problem..?
Der er 30 min. i bil
Jeg havde kørt barnet selv så, når der ikke er længere Lavet det til en hyggetur, og vidst at jeg ikke var den, som lavet nogen hindring for at samarbejdet kan fungere Hellere det, end at barnet kommer i klemme
Jeg ville selvfølgelig efterfølgende ringe til stf, for at høre, hvad de mener om det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128