Afhentning efter samvær ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
17 svar
9 synes godt om
10. februar 2013

Mama11

Heej ..

Hvordan skal min kæreste forholde sig ?? Vi er i den situation at vi har hans datter på 9 hver anden weekend , de har ikke kunne finde ud af hvem der henter og bringer så statsforvaltningen har bestemt at far henter fredag og mor henter efter samvær , men hvad gør man hvis mor nægter og hente efter samvær søndag fordi hun ikke gider ?? Skal han så bare aflevere eller hvad skal man stille op og hvad vil de sige til det i statsforvaltningen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Mettefpigen

Jeg ville beholde hende og ringe til statsforvaltningen..... :-)

Anmeld

10. februar 2013

wamse

Åhh den er altid svær, når der er børn imellem.

Jeg tror måske, at jeg ville sluge kamelen, og så være den store, og så bare aflevere datteren, så det ihvertfald ikke er hende,som kommer i klemme.

Hvor langt er der mellem jer og moderen?

Anmeld

10. februar 2013

Mama11

Der er 30 min. i bil

Anmeld

10. februar 2013

Gittemor09

Prinsesse2009 skriver:

Heej ..

Hvordan skal min kæreste forholde sig ?? Vi er i den situation at vi har hans datter på 9 hver anden weekend , de har ikke kunne finde ud af hvem der henter og bringer så statsforvaltningen har bestemt at far henter fredag og mor henter efter samvær , men hvad gør man hvis mor nægter og hente efter samvær søndag fordi hun ikke gider ?? Skal han så bare aflevere eller hvad skal man stille op og hvad vil de sige til det i statsforvaltningen ??

hvis det var mig ville jeg aflevere hende til moren (det er kun hende det vil gå udover)

og så kontakte statsforvaltningen hver gang moren nægter og hente... så kan hun nemlig risikere og skal betale istedet for....

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

Mettefpigen skriver:

Det ville jeg også!

Anmeld

11. februar 2013

Mama11

Taak for svar

Anmeld

11. februar 2013

Valle81

Mettefpigen skriver:

Anmeld

11. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Prinsesse2009 skriver:

Heej ..

Hvis aftalen er at mor henter - så må mor hente. og hvis mor ik vil hente.. så er det da hendes problem..? 

Anmeld

11. februar 2013

wamse

Der er 30 min. i bil

Jeg havde kørt barnet selv så, når der ikke er længere Lavet det til en hyggetur, og vidst at jeg ikke var den, som lavet nogen hindring for at samarbejdet kan fungere

Hellere det, end at barnet kommer i klemme

Jeg ville selvfølgelig efterfølgende ringe til stf, for at høre, hvad de mener om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.