legetøj nyfødt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Nej NU!!! stopper festen sgu lige, kammerat!
Det er vist ved at være på tide at du lige flexer lidt med mullerne (Og maven, hvis det første ikke har nogen effekt!)

Mænd

Han bliver i hvert fald flad, hvis jeg sætter mig på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Vi havde den her til Stella:

Tiny Love Wind Chimes Ocean
Den er ikke helt fra nyfødt af, men hun havde meget glæde af den da hun var et par månder.
Man lærer hurtigt at abstrahere fra den bjældende lyd den udsender ved berøring/spark

he he, jeg fik ham med i Babysam, så nu er der købt sådan en uro til babyen..

Så den lækreste sengehimmel derinde, men 500 bobs og ingen i lyserød (til Mathilde), så det var ikke svært at gå forbi

MEN MEN MEN, så blev man jo lige røvrendt en gang til, nu har jeg været i Babysam utallige gange det sidste halve år, da jeg ved at deres sutteflasker af og til kommer på tilbud, men for 14 dage siden blev jeg enig med mig selv om at det nok ikke skete, så jeg købte 5 til 100 og i dag havde de dælme 6 på bud til 40 kr..... OVervejede at pudse Ninja-pigerne på dem

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

gitte&christopher skriver:

hej hej......
Hvad for noget legetøj har jeres børn (babylegetøj)??? Vores 1. dreng havde alle lamaze bamserne i serien (stadigvæk mange af de nye i dag) men sys jo at lillebror (kommer til august WWEEEEEE).... også skal have lidt nyt hehe men ved ikke helt hvad jeg skal ønske mig/købe da vi ikke mangler lamaze og tiny love for den sags skyld.... hvad synes i er godt legetøj??

knus gitte...

Har lige fulgt tråden, da jeg selv er lidt på bar bund mht. legetøj de første par måneder. Lidt nysgerrig - hvad er prinsens navn så?

Knus Linda 23+6

Anmeld

19. juni 2009

Christopher&Andreas

linda2009 skriver:

Har lige fulgt tråden, da jeg selv er lidt på bar bund mht. legetøj de første par måneder. Lidt nysgerrig - hvad er prinsens navn så?

Knus Linda 23+6

vi har ikke helt  bestemt os 100 p endnu der kom lidt flere navne på banen hehe

Anmeld

19. juni 2009

Pige2009

Hvad dato i august er du sat til?

Anmeld

20. juni 2009

SaNiNa

Vi har ikke noget legetøj til ham endnu... de siger osse at det der aktivere mest er at kigge på sine forældre... her har vores lille dreng ikke haft brug for legetøj endnu men han er jo osse kun 1 uge

Anmeld

20. juni 2009

A.

Stumpen skriver:

At jeg har set 3/4 sæson af DUM er ikke ensbetydende med at jeg læser ude&hjemme mormor

hov i to jeg læsre ude og hjemme hver onsdag hver er da lige galt med det? hehe

Anmeld

22. juni 2009

Christopher&Andreas

linda2009 skriver:

Hvad dato i august er du sat til?

jeg er sat til d. 26/8 men skal have planlagt KS en uge før hvornår er du sat til???

Anmeld

22. juni 2009

Christopher&Andreas

Sanne skriver:

Vi har ikke noget legetøj til ham endnu... de siger osse at det der aktivere mest er at kigge på sine forældre... her har vores lille dreng ikke haft brug for legetøj endnu men han er jo osse kun 1 uge

ja det har du da ret i.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.