Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tynen skriver:Jeg vil vædde med at du nok skal komme med på trenden.. Nu var du jo næsten også lige ved at følge med i DUM ikk´?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver:MORMOR???????? Hvem høvled er det af os to der læser ude&hjemme?? Men jeg siger da tak for ulejligheden ved at hjælpe mig
DatterMalou skriver:Hov hov, der er intet galt med ude & hjemme. Jeg er 21 år og har læst det i mange år. Så man er ikke gammel af den grund..
Stumpen skriver:Tynen er
DatterMalou skriver:Når okay... Man må jo ikke skære alle over en kam. hahaha
Tynen skriver:Man kan bare holde musen over billedet, mormor - Så kommer navnet fremMen ellers er den fra Tinylove og kan købes i Babysam ti 80 kr. http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=529763
Stumpen skriver:Fedt nok, så siger jeg til kæresten at i morgen, når vi nu skal til herning alligeveller, så skal vi lige skal i Babysam, så øffer han bare henne fra sofaen, at så kører han hjem!!! Tænk at han vover at sige en kvinde...hmm....en gravid imod ,der går i uge 40 i morgen.. Han er æ så lidt fræk den bette mand, jeg sætter mig ski på ham
Tynen skriver:LOL!!Sådan der!!Trine - Også garvet fan af U&H
Stumpen skriver: (mangler en smiley hvor tungen rækker lige ud, så forestil dig lige det) Husk u
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128