Det stinker i vores lejlighed (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

jydeinden

Zette skriver:

øh nej!! Det var så heller ikke lige det hun skulle sige

derfor jeg spurgte hvad du mente hun skulle sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

smokin

jydeinden skriver:

derfor jeg spurgte hvad du mente hun skulle sige

Det kan jeg se trådstarter har fanget... Så der er vidst ingen grund til at gentage 

Anmeld

10. februar 2013

jydeinden

Zette skriver:

Det kan jeg se trådstarter har fanget... Så der er vidst ingen grund til at gentage 

hvis det var det med listerne du mente de skulle tage sig af så har jeg også samtidligt svaret at det tvivler jeg meget stærkt på at de gider at tage sig af

Anmeld

10. februar 2013

MorDk

Mettefpigen skriver:

Wauww hvor må der være utæt.... Har boet i lejlighed i 23 år og aldrig oplevet det..... Men synes det er synd at klandre hende for at ryge, når det er selskabet der sørger for utætte boliger......

Jeg har da heller ikke tænkt mig at klandre nogen eller klage over hende... hvor har jeg skrevet det?

Jeg skriver bare hun "forpester" opgangen og det er jo ikke løgn. Dog er hun ikke alene om det. MEN det er ikke fedt at bo øverst på 2.sal og røg stiger jo til vejrs.

Anmeld

10. februar 2013

Vial

Åh, føler med jer.

Er i samme situation. Hader det. Har haft boligselskabet ude 3 gange!! Fået lagt silikonelister i hele lejligheden. Har lige puttet lille søn i en duns af røg. Bliver vred og ked af det.

Så egoistisk at ryge! De burde sendes til en øde ø. Så klamt, at vores helbred skal lide under hendes last. Øv!

Anmeld

10. februar 2013

modesty

Jeg tror ikke at du skal være så bekymret for det sundhedsmæssige aspekt. Røglugt og røgpartikler er ikke det samme, og det er nok mest lugten der kommer op til jer.

M.h.t. listerne - hvorfor køber I ikke bare nogle selv og sætter dem op? Det kan da ikke være hverken særlig dyrt eller særlig svært, og så bliver det jo gjort.

Anmeld

11. februar 2013

MorDk

Vial skriver:

Åh, føler med jer.

Er i samme situation. Hader det. Har haft boligselskabet ude 3 gange!! Fået lagt silikonelister i hele lejligheden. Har lige puttet lille søn i en duns af røg. Bliver vred og ked af det.

Så egoistisk at ryge! De burde sendes til en øde ø. Så klamt, at vores helbred skal lide under hendes last. Øv!

Anmeld

11. februar 2013

MorDk

modesty skriver:

Jeg tror ikke at du skal være så bekymret for det sundhedsmæssige aspekt. Røglugt og røgpartikler er ikke det samme, og det er nok mest lugten der kommer op til jer.

M.h.t. listerne - hvorfor køber I ikke bare nogle selv og sætter dem op? Det kan da ikke være hverken særlig dyrt eller særlig svært, og så bliver det jo gjort.

Jojo men der skal jo isoleres noget mere. Akrylfuge eller lign. Og ja det kan vi selv gøre... og det bliver også gjort. MEN tænker bare det er da lige godt "satans" at vi skal sørge for det selv når det er en LEJEBOLIG.

Anmeld

11. februar 2013

Mettefpigen

MorDk skriver:

HHa

Jeg har da heller ikke tænkt mig at klandre nogen eller klage over hende... hvor har jeg skrevet det?

Jeg skriver bare hun "forpester" opgangen og det er jo ikke løgn. Dog er hun ikke alene om det. MEN det er ikke fedt at bo øverst på 2.sal og røg stiger jo til vejrs.

Har heller ikk skrevet at su vil klage over hende.... Synes bare at den måde du omtaler hende på lyder lidt groft.... Brugte nok et forkert ordvalg...

Anmeld

11. februar 2013

Lady Marion <3

modesty skriver:

Jeg har nu altid høre at så længe der er røglugt er de skadelige stoffer der også   Føler med dig ts.  ville selv være ked af at bo sådan et sted .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.