Det stinker i vores lejlighed (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Sukkerblomst

MorDk skriver:

Jeg har tidligere oprettet denne tråd https://www.baby.dk/debat/207237pi1/ordet-er-frit/det-stinker-i-vores-lejllighed.aspx

Tænkte jeg liiiige ville komme med en update. Ikke fordi der er sket det store, men lugten bliver bare værrer... og igår da jeg gik i seng stank vores sengetøj af tobak!!!

Min kæreste har fundet ud af at der mangler lister nede ved gulvet mange steder i lejl. så nu tager vi endnu engang kontakt til boligselskabet og håber på de vil finde de lister.

Jeg ville jo gerne have "isoleret" med noget silikone eller lign. Får de revner og huller der er hele vejen nede ved gulvet er IKKE ok!

Håber Håber Håber der sker noget! Har konstant TOBAKS-lugt i mine næse... og når min datter har ligget på gulvet og leget kan man lugte at hun lugter af røg!

Har ikke fulgt tråden, men hos min veninde der havde samme problem hjalp et gulvtæppe - måske det var noget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

MorDk

Har ikke fulgt tråden, men hos min veninde der havde samme problem hjalp et gulvtæppe - måske det var noget ??

Har lige fjernet et gulvtæppe i stuen men det afhjælper ikke problemet i soveværelset. Men ja tanken er jo fin men er ik fan af gulvtæpper (allergi m.m)

Anmeld

10. februar 2013

jydeinden

Zette skriver:

du har da så ret men måske du så skulle klage til LLO. 

og sige hvad ? vedkommende der ryger bryder så vidt jeg ved ikke nogen regler ved at ryge i sit eget hjem

Anmeld

10. februar 2013

nielsen80

Jeg ved ikke om det hjælper eller om du har prøvet det(har ikke læst den oprindelige tråd), men et husmoder trick kan være at stille nogle glas med eddike i lejligheden. Det skulle eftersigende tage noget af tobakslugten.

Ps kæft jeg ville være træt af det, og jeg tror jeg ville ringe til den udlejer hver dag indtil lejligheden bliver bedre isoleret.

Anmeld

10. februar 2013

Lusi

nielsen80 skriver:

Jeg ved ikke om det hjælper eller om du har prøvet det(har ikke læst den oprindelige tråd), men et husmoder trick kan være at stille nogle glas med eddike i lejligheden. Det skulle eftersigende tage noget af tobakslugten.

Ps kæft jeg ville være træt af det, og jeg tror jeg ville ringe til den udlejer hver dag indtil lejligheden bliver bedre isoleret.

Ja det skulle virke.. Havde en veninde der havde holdt fest og der var blevet røget. Hun gjorde det og det hjalp sagde hun..
Hendes datter fik så fat i koppen og tog en tår
Så sørg endelig for børn ikke kan nå det!!

Anmeld

10. februar 2013

MorDk

jydeinden skriver:

og sige hvad ? vedkommende der ryger bryder så vidt jeg ved ikke nogen regler ved at ryge i sit eget hjem

Nej men der kan klages over at der mangler lister og de ikke ved gøre noget mere ved selve isoleringen i lejl. Men LLO hjælper jo kun en hvis man betaler dem nogle penge.

Anmeld

10. februar 2013

MorDk

nielsen80 skriver:

Ja én ting at det tager lugten (hvilket jeg ville være MEGET glad for) Men hvad med alt det andet røg der rent faktisk kommer ind i vores lejl? Det er så ufedt som noget kan være

Anmeld

10. februar 2013

jydeinden

MorDk skriver:

Nej men der kan klages over at der mangler lister og de ikke ved gøre noget mere ved selve isoleringen i lejl. Men LLO hjælper jo kun en hvis man betaler dem nogle penge.

og ikke en gang der kan du være sikker på at de gør, og slet ikke når det bare gælder små ting som lister er i deres øjne det er generende dét er jeg ikke i tvivl om, men de ville uden tvivl mene at i selv kunne ordne det

Anmeld

10. februar 2013

Mettefpigen

Wauww hvor må der være utæt.... Har boet i lejlighed i 23 år og aldrig oplevet det..... Men synes det er synd at klandre hende for at ryge, når det er selskabet der sørger for utætte boliger......

Anmeld

10. februar 2013

smokin

jydeinden skriver:

øh nej!! Det var så heller ikke lige det hun skulle sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.