Øv jeg synes det er hårdt denne gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Joerse

Nessie skriver:

Det er et par frygtelige uger

Krydser fingre for at det lykkes

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Putomanen

Joerse skriver:

Takker

Jeg vil gerne af, jeg kan ikke lide denne rutschebane

Det kan i hvertfald virke mærkelig, at vi frivilligt går med på disse følelsesmæssige op- og nedture. Men forhåbentlig venter der noget rigtig dejligt for enden af de 14 dages ventetid

Anmeld

11. februar 2013

Joerse

Putomanen skriver:

Det kan i hvertfald virke mærkelig, at vi frivilligt går med på disse følelsesmæssige op- og nedture. Men forhåbentlig venter der noget rigtig dejligt for enden af de 14 dages ventetid

Ja det ville bare være det bedste hvis det bliver en dejlig nyhed i næste uge.. Men hold nu K... hvor er der lang tid til..

Anmeld

11. februar 2013

Putomanen

Joerse skriver:

Ja det ville bare være det bedste hvis det bliver en dejlig nyhed i næste uge.. Men hold nu K... hvor er der lang tid til..

Ja, det er ulideligt

Anmeld

11. februar 2013

tarkoflen

Joerse skriver:

Tror bare det er svært at finde optimismen denne gang.. Mine tanker "hvorfor skulle det lykkedes denne gang når det ikke gjorde sidst" Øvbøv.. Men må holde hoved højt og vente til BP..

Takker

Øv hvor er det træls håber du kan få lokket optimismen frem, det gør det hele bare en lille smule nemmere synes jeg..

Anmeld

11. februar 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

Øv hvor er det træls håber du kan få lokket optimismen frem, det gør det hele bare en lille smule nemmere synes jeg..

Ja det ville skisme være dejligt.. Håber det kommer 

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

Joerse skriver:

Disse 14 dages venten er et HELVED.. Jeg synes slet ikke jeg kan finde optimismen, og troen/håbet på det kan lykkedes.. Jeg har stadig lang tid tilbage af ventetiden desværre.. 

Vi ønsker jo det her så inderligt..

Ville ikke rigtig noget med mit indlæg, bare lige lukke lidt ud.. 

Pøj pøj til alle i behandlings verdenen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.