Øv jeg synes det er hårdt denne gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
16 svar
1 synes godt om
10. februar 2013

Joerse

Disse 14 dages venten er et HELVED.. Jeg synes slet ikke jeg kan finde optimismen, og troen/håbet på det kan lykkedes.. Jeg har stadig lang tid tilbage af ventetiden desværre.. 

Vi ønsker jo det her så inderligt..

Ville ikke rigtig noget med mit indlæg, bare lige lukke lidt ud.. 

Pøj pøj til alle i behandlings verdenen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Hullabullabulla

Joerse skriver:

Disse 14 dages venten er et HELVED.. Jeg synes slet ikke jeg kan finde optimismen, og troen/håbet på det kan lykkedes.. Jeg har stadig lang tid tilbage af ventetiden desværre.. 

Vi ønsker jo det her så inderligt..

Ville ikke rigtig noget med mit indlæg, bare lige lukke lidt ud.. 

Pøj pøj til alle i behandlings verdenen 

Åh hvor jeg kender det - de længste 14 dage i ens liv!

Har ingen kloge ord - bare massere af  og 

Anmeld

10. februar 2013

tarkoflen

Øv hvor kan jeg godt huske det! Og nogle dage er man bare helt nede i et hul, og tror slet ikke det lykkedes!

Jeg håber du kan få hevet dig selv op, for det er så hårdt at gå rundt og havde det sådan!

Er der en speciel grund til, at du ikke tror på det lykkedes denne gang, eller har du "bare" svært ved at finde optimismen?

Et stort skal du i hvert fald have!

Anmeld

10. februar 2013

BigHope13

Åh ja kender det alt for godt mine 14 dage er først startet i går det er så hårdt og man kan ikke blive ved med at tænke positiv når det bare ikke vil lykkedes.
Jeg krydser fik fingre for den er derfor du kan få lidt ro på

Anmeld

10. februar 2013

Putomanen

Ventetiden er virkelig en rutschetur, hvor man går fra at være helt sikker på, at det lykkes, til at være helt sikker på, at det aldrig lykkes.

Forsøg at fortælle dig selv, at du alligevel ikke ved hvordan det ender endnu, det hjælper nogle gange hos mig. Vi kan jo reelt set ikke vide endnu, om det lykkes eller ej. Ikke før vi enten har fået mens eller svar på bp.

Jeg  for dig og håber, at du får håbet igen...

Anmeld

10. februar 2013

Nessie

Det er et par frygtelige uger

Krydser fingre for at det lykkes

Anmeld

11. februar 2013

Joerse

Britt88 skriver:

Åh hvor jeg kender det - de længste 14 dage i ens liv!

Har ingen kloge ord - bare massere af  og 

Takker  Ja det er helt vildt, som 14 dage kan føles som 14 år

Anmeld

11. februar 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

Øv hvor kan jeg godt huske det! Og nogle dage er man bare helt nede i et hul, og tror slet ikke det lykkedes!

Jeg håber du kan få hevet dig selv op, for det er så hårdt at gå rundt og havde det sådan!

Er der en speciel grund til, at du ikke tror på det lykkedes denne gang, eller har du "bare" svært ved at finde optimismen?

Et stort skal du i hvert fald have!

Tror bare det er svært at finde optimismen denne gang.. Mine tanker "hvorfor skulle det lykkedes denne gang når det ikke gjorde sidst" Øvbøv.. Men må holde hoved højt og vente til BP..

Takker

Anmeld

11. februar 2013

Joerse

BigHope13 skriver:

Åh ja kender det alt for godt mine 14 dage er først startet i går det er så hårdt og man kan ikke blive ved med at tænke positiv når det bare ikke vil lykkedes.
Jeg krydser fik fingre for den er derfor du kan få lidt ro på

Takker

Og jeg krydser også for jer

Anmeld

11. februar 2013

Joerse

Putomanen skriver:

Ventetiden er virkelig en rutschetur, hvor man går fra at være helt sikker på, at det lykkes, til at være helt sikker på, at det aldrig lykkes.

Forsøg at fortælle dig selv, at du alligevel ikke ved hvordan det ender endnu, det hjælper nogle gange hos mig. Vi kan jo reelt set ikke vide endnu, om det lykkes eller ej. Ikke før vi enten har fået mens eller svar på bp.

Jeg  for dig og håber, at du får håbet igen...

Takker

Jeg vil gerne af, jeg kan ikke lide denne rutschebane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.