Hvor god/dårlig er din samvittighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Annape

Returnere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

modesty

For mig kommer det an på hvor meget bøvl der er i det. Jeg har flere gange gjort opmærksom på at jeg har betalt for lidt i en butik f.eks. 

Men det er dem der har lavet en fejl, så jeg ville ikke bruge tid på at skulle på posthus for at sende støvlerne tilbage. Hvis de ville komme og hente dem - fint.

Anmeld

10. februar 2013

FruStolpe

Rsa skriver:

Jeg har købt et par sko over nettet, har så fået dem tilsendt to gang - der må være gået noget galt i deres kommunikation ved afsending af min ordre.

Skoene kostede på udsalg 700 kr og har en førpris på 1350 kr.

Jeg står nu med to par af samme sko og ved ikke, om leverandøren er klar over det! Kunne i princippet beholde det ene par og sælge dem videre eller så kunne jeg kontakte leverandøren og returnere det ekstra par sko jeg har fået...

Min samvittighed er ikke til, at beholde det ekstra par sko! Især ikke når vi snakker så dyre sko...

Hvad ville I have gjort? Begrund gerne

Jeg havde beholdt begge par selv. Med udemærket samvittighed

Anmeld

10. februar 2013

Clisolka

Rsa skriver:

Jeg har købt et par sko over nettet, har så fået dem tilsendt to gang - der må være gået noget galt i deres kommunikation ved afsending af min ordre.

Jeg står nu med to par af samme sko og ved ikke, om leverandøren er klar over det! Kunne i princippet beholde det ene par og sælge dem videre eller så kunne jeg kontakte leverandøren og returnere det ekstra par sko jeg har fået...

Min samvittighed er ikke til, at beholde det ekstra par sko! Især ikke når vi snakker så dyre sko...

Jeg havde returneret! Jeg vil slet ikke have samvittighed til at beholde et ekstra par sko 

Anmeld

10. februar 2013

blomst84

Beholdt dem  Det samme er sket for min mand, ca 1 år tilbage..  Bare med en robotstøvsuger... Vi solgte den ekstra 

Anmeld

10. februar 2013

MortilElias2010

Rsa skriver:

Beholde begge sko og give det ene par væk i gave 

Anmeld

10. februar 2013

Sabsy

Vi havde fejl i på vores barnevogn flere gange og den røg ind til firmaet og tilbage igen - og på et tidspunkt stod vi med to barnevogne der begge fungerede og et brev om at nu lukkede de sagen

Så jeg stod med 2 barnevogne

Anmeld

10. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville returnere. 

Jeg kan slet ikke forstå dem der sælger videre. Det kunne jeg ikke drømme om. Hvorfor så ikke give det til familie/venner? 

Anmeld

10. februar 2013

Carina:-)

Jeg havde sendt dem retur.

Det er en simpel fejl,og kunne ikke drømme om at udnytte den.

Desuden så er begge par højst sandsynligt sendt forsikret med post dk-Og opdages fejlen som den højst sandsynligt gør-

Ja så står du lige pludselig med en forklaring på hvorfor du beholder noget som ikke er dit....

Synes det er desideret usmageligt så mange herinde der opfordrer til tyveri ....    (Men det er jo så en anden tråd)

Anmeld

10. februar 2013

Carina:-)

Og så tænker jeg på hvor mange herinde ville synes det var i orden hvis det f.eks var en privat handel .

Og man så bare lod som om man ikke modtog varen og fik sine penge retur.

Er det så også ok?

Eller det er måske noget heeeelt andet når det er de såkaldte rige erhversdrivende??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.