Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
UmmA skriver: Vi er 3 timer foran Danmark så er allerede gået i seng og putter med min dejlige lille dreng.Ellers har vi været til fødselsdag og hygget hjemme bagefter med lækker mad
Vi er 3 timer foran Danmark så er allerede gået i seng og putter med min dejlige lille dreng.Ellers har vi været til fødselsdag og hygget hjemme bagefter med lækker mad
Hvor er i henne da. Det et så dejligt med en afslappet aften
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Hej Allesammen. Hvad skal i bruge aften på at lave.. Mig og kæresten ligger inde i sengen og ser forbrydelsen 1 Og hygger med lørdags slik. Er lidt små forkølet for tiden.
Hej Allesammen.
Hvad skal i bruge aften på at lave.. Mig og kæresten ligger inde i sengen og ser forbrydelsen 1 Og hygger med lørdags slik. Er lidt små forkølet for tiden.
Matador her
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Hvor er i henne da. Det et så dejligt med en afslappet aften
UmmA skriver: Vi bor i Dubai (de forenede arabiske Emirater)
Vi bor i Dubai (de forenede arabiske Emirater)
Wow altså.. Hvordan er det at bo i den super lækre by.
Jeg har skrevet tværprofessionel opgave hele eftermiddagen, så efter aftensmaden gik vi lige amok og fik hunget de ny indkøbte lamper op på sønnikes værelse og ryddet op derinde.. Så nu er han puttet og jeg nyder stilheden inden jeg skal rydde op i mine papire fra semi.. Så gik den dag vist også
Twinkle little star skriver: Jeg har skrevet tværprofessionel opgave hele eftermiddagen, så efter aftensmaden gik vi lige amok og fik hunget de ny indkøbte lamper op på sønnikes værelse og ryddet op derinde.. Så nu er han puttet og jeg nyder stilheden inden jeg skal rydde op i mine papire fra semi.. Så gik den dag vist også
Hold da op for en dag du har haft Jeg har gjort rent idag og handlet ind
Lyder spændende - er det med lærerstuderende, sygeplejerske osv?
Skal selv i gang i uge 10-12
Risen skriver: Lyder spændende - er det med lærerstuderende, sygeplejerske osv? Skal selv i gang i uge 10-12
Vi var pædagoger, lærer og social rådgivere samlet..
de dage vi var på Camp var rigtig spændende..
Hva læser du til?
Vi har haft mega afslapningsdag Jeg kom hjem i morges kl. 7 fra en veninde, som jeg havde hjulpet med et male-projekt, og kunne ikke lige sove med det samme. Manden sad oppe og spillede Playstation og vi gik i seng ved 9 tiden, sov til 13-tiden og spiste "morgenmad" kl. 16 mens vi så lidt bag-om-materiale på "How I Met Your Mother" Derefter filmen "Wrath of the Titans" mens jeg måtte lægge mig på langs, da jeg kan mærke en sygdom langsomt kommer snigende Ha' en dejlig lørdag aften og søndag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128