Hvad laver i ;')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen.    

Hvad skal i bruge aften på at lave..   Mig og kæresten ligger inde i sengen og ser forbrydelsen 1  Og hygger med lørdags slik.   Er lidt små forkølet for tiden.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

B&J

vi har lige puttet lille manden, efter vi har hygget med popcorn og set timmy tid.

og nu skal vi voksende bare slappe totalt af inde i sofen

Anmeld

9. februar 2013

Christina :-)

Kæresten sidder og spiller lidt com:-D jeg ligger på sofaen og mærker Lillemanden holder fest:-D

Anmeld

9. februar 2013

mortilelias:-) skriver:

Kæresten sidder og spiller lidt com:-D jeg ligger på sofaen og mærker Lillemanden holder fest:-D

Hvor hyggeligt   Kæmper med min forkølelse  

Anmeld

9. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg lægger i sengen og ser kung fu panda mener jeg den hedder. Også spiser jeg chips og drikker ice tea. Og min kæreste sidder og snakker med sine venner over Skype og spiller computer

Anmeld

9. februar 2013

Mettefpigen

Ligger og ømmer mig da jeg er blevet godt syg.... Kæmper mig på toilettet og op og skære noget franskbrød... Lidt skal jeg vel have ned....

Anmeld

9. februar 2013

Victoria2013

Vi er lige kommet hjem fra først svigermors fødselsdag (med alt hvad dertil hører af lagkage, boller, kage, fastelavnsboller osv) og så et smut forbi hospitalet og besøge kærestens mormor, som ikke har det for godt...

Vi er egentlig også inviteret til fest i aften, men tror vi bliver hjemme... det har været en lang dag og gider ikke rigtig ud i sneen igen. Så tror bare der skal hygges lidt foran fjernsynet og slappes af

Anmeld

9. februar 2013

Benjamins'mor

Vi ser the mask på TV2.

Indimellem strikker jeg lidt, er igang med en lang slange i forskellige farver til min søn, og derefter en lidt mindre udgave til kommende bebs.

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Jeg er alene hjemme og hygger mig med babys spark, friske forårsruller og matador

Anmeld

9. februar 2013

Mettefpigen skriver:

Ligger og ømmer mig da jeg er blevet godt syg.... Kæmper mig på toilettet og op og skære noget franskbrød... Lidt skal jeg vel have ned....

Hvad fejler du Mette   Håber du snart blir rask 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.