anden iui veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Ja har også selv hund, vi bo dog på en gård hvor han kan gå lidt ud og ind som det passer ham så det ikke strengt nødvendigt jeg går en tur med ham. Men har sat mig i hovedet at det vil jeg gøre for man bliver bare så renset i hovedet af det.

Åhh hvor er det spændende. håber scanningen går godt på tirsdag og befrugtningen går som det skal så du kan få et eller flere guldæg lagt op

Tusind tusind tak det håber jeg virkelig også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

Ja så starter ventetiden igen efter vi har været til endnu en insemination idag. Jeg skulle selv tage otrivelle i går middags, og vi var afsted med mandens prøve i morges og skulle så komme tilbage halvanden time efter hvilket vi jo så gør.
sæd kvaliteten var igen middel og det blev lagt op, og bagefter scanner han for at se om væsken ligger korrekt hvilket det så gjorde.
Så scanner så efter æg, men de var allerede væk så jeg har højst sandsynligt haft ægløsning i nat. Nu håber jeg bare sådan at æg og sæd stadig har en chance for at mødes. Heldigvis har vi sexet en del de sidste dage af ren og skær lyst så håber på der også ligger nogle soldater på lur.

Mmm det er lodtrækning underligt denne gang, sidst der havde jeg to æg i venstre side og håber så ondt hele tiden og stikken i siden. og denne gange mærker jeg intet hvor jeg har haft to i højre side.

Han slutter af med at sige at nu håber vi det lykkedes denne gang ellers prøver vi en gang til og derefter synes han så vi skal sendes videre da det ville mærkeligt at jeg ikke bliver gravid når vi har æg og vi har en ok sæd kvalitet.
Så ja sidder her og bliver nervøs for ved jo at de ikke vil hjælpe andre steder pga min overvægt, og så står vi igen stille.
gud hvor jeg ønsker og ber til det lykkedes denne gang.

Ja det manglede jeg bare lige at komme ud med. Håber i har en dejlig weekend, nu vil vi til 1års fødselsdag ved min kære venindes dreng

Alt er krydsetfc) vi håber inderligt at du kan fremtrylle 2 fine streger om 14 dages tid

Anmeld

10. februar 2013

pcoramt

pcoramt skriver:

Alt er krydsetfc) vi håber inderligt at du kan fremtrylle 2 fine streger om 14 dages tid

Hov det skulle være en glad smileyn

Anmeld

10. februar 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Tusind tak søde. Ihhh hvor jeg dog også ønsker det. Heldigvis kan jeg ikke mærke noget i kroppen endnu så håber ikke jeg går og tænker alt for meget på det.

Anmeld

10. februar 2013

Putomanen

Ej hvor pudsigt at du også mærker mere til venstre end højre side. jeg beklager mig ihvertfald ikke for det dejligt at kunne leve så normalt som muligt og ikke blive mindet om det hele tiden.

Ja altså han sagde at æggende levede videre i op til 13timer har ikke hørt det før men må stole på det han siger. Og ja håber og ønsker virkelig de møder hinanden derinde og bliver så forelsket at de bliver til er liv

Jeg skal hjemmeteste om 14dage hvornår var det du havde søde?

jeg satser på februar bliver vores og alle de andre som forsøger måndede

Det vil nok hjælpe lidt på tankerne, at du ikke har så mange symptomer, som kan tolkes som en graviditet, men det bliver nok umuligt helt at fokusere på andre ting 

Det giver mening at ægget i vertfald overlever i et stykke tid efter ægløsning. Jeg håber i hvertfald også, at der er sød kemi mellem et æg og en sædcelle

Jeg er helt klart med på, at februar måned bliver en god måned for alle testere i denne gruppe. Det vil være en fantastisk start på året

Jeg har testdag d. 20. februar, så det må være nogle dage før dig.

Anmeld

10. februar 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Det vil nok hjælpe lidt på tankerne, at du ikke har så mange symptomer, som kan tolkes som en graviditet, men det bliver nok umuligt helt at fokusere på andre ting 

Det giver mening at ægget i vertfald overlever i et stykke tid efter ægløsning. Jeg håber i hvertfald også, at der er sød kemi mellem et æg og en sædcelle

Jeg er helt klart med på, at februar måned bliver en god måned for alle testere i denne gruppe. Det vil være en fantastisk start på året

Jeg har testdag d. 20. februar, så det må være nogle dage før dig.

nej der kommer et tidspunkt hvor jeg bare ikke kan lade være med at tænke på det, så jeg nyder det nu her hvor det ikke er der.

det kunne være så fantastisk, krydser fingre, arme og ben for at det vil lykkedes for os alle.

ja det et par dage før mig, jeg har testdag den 23.

Anmeld

10. februar 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

nej der kommer et tidspunkt hvor jeg bare ikke kan lade være med at tænke på det, så jeg nyder det nu her hvor det ikke er der.

det kunne være så fantastisk, krydser fingre, arme og ben for at det vil lykkedes for os alle.

ja det et par dage før mig, jeg har testdag den 23.

Jeg har det på samme måde. I starten, lige nu, er ventetiden ikke slem og jeg tænker ikke så meget pp det. Men jo tættere jeg kommer på testdagen, jo sværere bliver det.

Anmeld

10. februar 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg har det på samme måde. I starten, lige nu, er ventetiden ikke slem og jeg tænker ikke så meget pp det. Men jo tættere jeg kommer på testdagen, jo sværere bliver det.

Lige præsis sådan jeg også har det. vi må væbne os med tålmodighed

Anmeld

10. februar 2013

Nessie

Krydser fingre for at det lykkes denne gang

Anmeld

10. februar 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Krydser fingre for at det lykkes denne gang

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.