Ja så starter ventetiden igen efter vi har været til endnu en insemination idag. Jeg skulle selv tage otrivelle i går middags, og vi var afsted med mandens prøve i morges og skulle så komme tilbage halvanden time efter hvilket vi jo så gør.

sæd kvaliteten var igen middel og det blev lagt op, og bagefter scanner han for at se om væsken ligger korrekt hvilket det så gjorde.
Så scanner så efter æg, men de var allerede væk så jeg har højst sandsynligt haft ægløsning i nat. Nu håber jeg bare sådan at æg og sæd stadig har en chance for at mødes. Heldigvis har vi sexet en del de sidste dage af ren og skær lyst

så håber på der også ligger nogle soldater på lur.
Mmm det er lodtrækning underligt denne gang, sidst der havde jeg to æg i venstre side og håber så ondt hele tiden og stikken i siden. og denne gange mærker jeg intet hvor jeg har haft to i højre side.
Han slutter af med at sige at nu håber vi det lykkedes denne gang ellers prøver vi en gang til og derefter synes han så vi skal sendes videre da det ville mærkeligt at jeg ikke bliver gravid når vi har æg og vi har en ok sæd kvalitet.
Så ja sidder her og bliver nervøs for ved jo at de ikke vil hjælpe andre steder pga min overvægt, og så står vi igen stille.

gud hvor jeg ønsker og ber til det lykkedes denne gang.
Ja det manglede jeg bare lige at komme ud med. Håber i har en dejlig weekend, nu vil vi til 1års fødselsdag ved min kære venindes dreng
Anmeld