anden iui veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
19 svar
2 synes godt om
9. februar 2013

BigHope13

Ja så starter ventetiden igen efter vi har været til endnu en insemination idag. Jeg skulle selv tage otrivelle i går middags, og vi var afsted med mandens prøve i morges og skulle så komme tilbage halvanden time efter hvilket vi jo så gør.
sæd kvaliteten var igen middel og det blev lagt op, og bagefter scanner han for at se om væsken ligger korrekt hvilket det så gjorde.
Så scanner så efter æg, men de var allerede væk så jeg har højst sandsynligt haft ægløsning i nat. Nu håber jeg bare sådan at æg og sæd stadig har en chance for at mødes. Heldigvis har vi sexet en del de sidste dage af ren og skær lyst så håber på der også ligger nogle soldater på lur.

Mmm det er lodtrækning underligt denne gang, sidst der havde jeg to æg i venstre side og håber så ondt hele tiden og stikken i siden. og denne gange mærker jeg intet hvor jeg har haft to i højre side.

Han slutter af med at sige at nu håber vi det lykkedes denne gang ellers prøver vi en gang til og derefter synes han så vi skal sendes videre da det ville mærkeligt at jeg ikke bliver gravid når vi har æg og vi har en ok sæd kvalitet.
Så ja sidder her og bliver nervøs for ved jo at de ikke vil hjælpe andre steder pga min overvægt, og så står vi igen stille.
gud hvor jeg ønsker og ber til det lykkedes denne gang.

Ja det manglede jeg bare lige at komme ud med. Håber i har en dejlig weekend, nu vil vi til 1års fødselsdag ved min kære venindes dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

BigHope13

Beklager de små stavefejl håber i kan finde ud af det trods ekstra ord

Anmeld

9. februar 2013

Putomanen

Skøn opdatering  Så vidt jeg ved er æggene nogle dage om at vandre, så mon ikke sædcellerne når det  Jeg vil i hvertfald  alt hvad jeg kan. Hvornår har du bp?

Jeg kan også altid mærke min venstre side og æg der meget tydeligere end i højre side, så det er du ikke ene om 

Vi må  for at februar bliver en skøn skøn måned for os 

Anmeld

9. februar 2013

**Ønskebabyen

Ja så starter ventetiden igen efter vi har været til endnu en insemination idag. Jeg skulle selv tage otrivelle i går middags, og vi var afsted med mandens prøve i morges og skulle så komme tilbage halvanden time efter hvilket vi jo så gør.
sæd kvaliteten var igen middel og det blev lagt op, og bagefter scanner han for at se om væsken ligger korrekt hvilket det så gjorde.
Så scanner så efter æg, men de var allerede væk så jeg har højst sandsynligt haft ægløsning i nat. Nu håber jeg bare sådan at æg og sæd stadig har en chance for at mødes. Heldigvis har vi sexet en del de sidste dage af ren og skær lyst så håber på der også ligger nogle soldater på lur.

Mmm det er lodtrækning underligt denne gang, sidst der havde jeg to æg i venstre side og håber så ondt hele tiden og stikken i siden. og denne gange mærker jeg intet hvor jeg har haft to i højre side.

Han slutter af med at sige at nu håber vi det lykkedes denne gang ellers prøver vi en gang til og derefter synes han så vi skal sendes videre da det ville mærkeligt at jeg ikke bliver gravid når vi har æg og vi har en ok sæd kvalitet.
Så ja sidder her og bliver nervøs for ved jo at de ikke vil hjælpe andre steder pga min overvægt, og så står vi igen stille.
gud hvor jeg ønsker og ber til det lykkedes denne gang.

Ja det manglede jeg bare lige at komme ud med. Håber i har en dejlig weekend, nu vil vi til 1års fødselsdag ved min kære venindes dreng

Krydser alt hvad jeg kan for at det er jeres tur nu

Sikke mange der har fået lagt æg tilbage eller blevet insimineret på det sidste - føler mig helt bagud

Som Putomanen skriver, så mærker jeg også meget mere til det der foregår i min venstre side fremfor højre.

Anmeld

9. februar 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

ESkøn opdatering  Så vidt jeg ved er æggene nogle dage om at vandre, så mon ikke sædcellerne når det  Jeg vil i hvertfald  alt hvad jeg kan. Hvornår har du bp?

Jeg kan også altid mærke min venstre side og æg der meget tydeligere end i højre side, så det er du ikke ene om 

Vi må  for at februar bliver en skøn skøn måned for os 

Ej hvor pudsigt at du også mærker mere til venstre end højre side. jeg beklager mig ihvertfald ikke for det dejligt at kunne leve så normalt som muligt og ikke blive mindet om det hele tiden.

Ja altså han sagde at æggende levede videre i op til 13timer har ikke hørt det før men må stole på det han siger. Og ja håber og ønsker virkelig de møder hinanden derinde og bliver så forelsket at de bliver til er liv

Jeg skal hjemmeteste om 14dage hvornår var det du havde søde?

jeg satser på februar bliver vores og alle de andre som forsøger måndede

Anmeld

9. februar 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Krydser alt hvad jeg kan for at det er jeres tur nu

Sikke mange der har fået lagt æg tilbage eller blevet insimineret på det sidste - føler mig helt bagud

Som Putomanen skriver, så mærker jeg også meget mere til det der foregår i min venstre side fremfor højre.

Ej hvor er det dog skægt at læse du også mærker mere til venstre side end højre

jeg synes dog det rigtig dejligt denne gang fordi jeg ikke bliver mindet der måske foregår noget derinde hele tiden, når jeg ikke har ondt og det stikker hele tiden. Så håber jeg kan leve så normalt som muligt de næste 14 dage.
Har sat mig i hovedet for en daglig gåtur til at få renset hovedet

ja synes også der en del igang lige nu her. hvad er i igang med nu her

Anmeld

9. februar 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Ej hvor er det dog skægt at læse du også mærker mere til venstre side end højre

jeg synes dog det rigtig dejligt denne gang fordi jeg ikke bliver mindet der måske foregår noget derinde hele tiden, når jeg ikke har ondt og det stikker hele tiden. Så håber jeg kan leve så normalt som muligt de næste 14 dage.
Har sat mig i hovedet for en daglig gåtur til at få renset hovedet

ja synes også der en del igang lige nu her. hvad er i igang med nu her

En daglig gåtur synes jeg lyder som en fantastisk ide! Der er jeg super glad for at have min elskede hund der ikke giver mig ro før vi har været ud at gå og det er simpelthen skønt når man er kommet ud af døren. Så hold endelig fast i det!!

Vi er igang med ICSI lang protokol og jeg skal temmelig sikkert have taget æg ud på torsdag.. skal liiiige scannes tirsdag for at tjekke str. på æggene..

Anmeld

10. februar 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

En daglig gåtur synes jeg lyder som en fantastisk ide! Der er jeg super glad for at have min elskede hund der ikke giver mig ro før vi har været ud at gå og det er simpelthen skønt når man er kommet ud af døren. Så hold endelig fast i det!!

Vi er igang med ICSI lang protokol og jeg skal temmelig sikkert have taget æg ud på torsdag.. skal liiiige scannes tirsdag for at tjekke str. på æggene..

Ja har også selv hund, vi bo dog på en gård hvor han kan gå lidt ud og ind som det passer ham så det ikke strengt nødvendigt jeg går en tur med ham. Men har sat mig i hovedet at det vil jeg gøre for man bliver bare så renset i hovedet af det.

Åhh hvor er det spændende. håber scanningen går godt på tirsdag og befrugtningen går som det skal så du kan få et eller flere guldæg lagt op

Anmeld

10. februar 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Ja har også selv hund, vi bo dog på en gård hvor han kan gå lidt ud og ind som det passer ham så det ikke strengt nødvendigt jeg går en tur med ham. Men har sat mig i hovedet at det vil jeg gøre for man bliver bare så renset i hovedet af det.

Åhh hvor er det spændende. håber scanningen går godt på tirsdag og befrugtningen går som det skal så du kan få et eller flere guldæg lagt op

Tusind tusind tak det håber jeg virkelig også!

Anmeld

10. februar 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Tusind tusind tak det håber jeg virkelig også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.