Nybegynder symaskine ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.761 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey kyndige symaskine folk ;-)

Jeg er helt grøn indenfor syning, altså har symaskine kørekortet fra folkeskolen, men tror det er udløbet for længst :-D Men men vil så gerne prøve at lære at sy. Men der skal jo en symaskine til - men hvilken ??? Jeg vil gerne ha' en der virker og som er forholdsvis nem at gå til, da jeg ellers tror min sy-glæde vil dø ! Kan I hjælpe ??

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

millesofie

MKBP skriver:

Jeg er helt grøn indenfor syning, altså har symaskine kørekortet fra folkeskolen, men tror det er udløbet for længst :-D Men men vil så gerne prøve at lære at sy. Men der skal jo en symaskine til - men hvilken ??? Jeg vil gerne ha' en der virker og som er forholdsvis nem at gå til, da jeg ellers tror min sy-glæde vil dø ! Kan I hjælpe ??

//Mette

Jeg vil anbefale at du går ned i din nærmeste symaskine foretning og finder en billig og nem maskine sammen med ekpedienten

for der har du nemmere ved at få et kursus, bedre garenti på din maskine og større chance for at den virker som den skal

Anmeld

9. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
millesofie skriver:

Jeg vil anbefale at du går ned i din nærmeste symaskine foretning og finder en billig og nem maskine sammen med ekpedienten

for der har du nemmere ved at få et kursus, bedre garenti på din maskine og større chance for at den virker som den skal

God ide !! (tænke, tænke...- skal lige finde ud af hvor der ligger sådan en butik)

Anmeld

9. februar 2013

Nea85

MKBP skriver:

//Mette

Jeg vil også anbefale dig at købe e billig men god model til at starte med, og når du så er blevet rigtig glad for at sy, kan du købe en dyrere og maskine

Jeg selv købte en gammel, gammel Bernina symaskine på et loppemarked for nogle år siden, og på trods af at den var fra 1969, fejlede den ikke spor - den syede derud ad (Den skulle dog smøres oftere end en ny maskine, men det var til at leve med)

Siden hen har jeg så købt en helt ny, også Bernina

Hvor i landet bor du?
Hvis du bor i københavnsområdet kan jeg varmt anbefale Københavns symaskinecenter

Anmeld

9. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Nea85 skriver:

Jeg vil også anbefale dig at købe e billig men god model til at starte med, og når du så er blevet rigtig glad for at sy, kan du købe en dyrere og maskine

Jeg selv købte en gammel, gammel Bernina symaskine på et loppemarked for nogle år siden, og på trods af at den var fra 1969, fejlede den ikke spor - den syede derud ad (Den skulle dog smøres oftere end en ny maskine, men det var til at leve med)

Siden hen har jeg så købt en helt ny, også Bernina

Hvor i landet bor du?
Hvis du bor i københavnsområdet kan jeg varmt anbefale Københavns symaskinecenter

Bor i det mørke Sønderjylland ;-) Men tror jeg har fundet en butik, hvor jeg kan få råd og vejledning ! Tak for svar !!

Anmeld

9. februar 2013

millesofie

MKBP skriver:

Bor i det mørke Sønderjylland ;-) Men tror jeg har fundet en butik, hvor jeg kan få råd og vejledning ! Tak for svar !!

super

stofogstil.dk har nemme mønstre på bukser nederdele og meget andet

held og lykke

Anmeld

9. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
millesofie skriver:

super

stofogstil.dk har nemme mønstre på bukser nederdele og meget andet

held og lykke

Jo tak !! Flasher er på siden, skulle det vise sig at jeg er hammer god  !!

Anmeld

9. februar 2013

Sabsy

IKEA har en til 400

Anmeld

9. februar 2013

Benjamins'mor

Den fra IKEA skulle være ligeså som Singer, den koster bare kun 400 kr.

Anmeld

9. februar 2013

Skouboe

Ring til symaskine.dk og tal med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.