Opvaskemaskine eller tørretumbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

Rockertand

Opvaskemaskine, uden tvivl.
Jeg tror, at alle har så meget tøj til deres poder, at man kan undvære et enkelt sæt tøj i de få timer det tager at lufttørre, desuden slider en tørretumbler utroligt meget på tøjet, så jeg forsøger at begrænse bruget på vores mærketøj,, der så hænges til tørre, alt det andet ryger bare i, men jeg kunne godt undvære, hvis vi skulle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Mettefpigen

Opvaskemaskine :-) har ikk selv tørretumbler.....

Anmeld

9. februar 2013

IG

Her hjemme ville vi ikke kunne undvære nogen af tingene.... Opvaskemaskinen gør at vi kan være noget mere sammen uden sure pligter, og tørretumbleren sikre at vi kan vaske/tørre tøjet hurtigt (nødvendigt med børn)

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville på ingen måde ku leve uden en tørretumbler. Vi har har/ havde 2 babyer der ku/ ka skide igennem flere gange om dagen, og det ville være fulstændig uoverskueligt med alt det tøj, dyner, lagner og stofblleer der sku hænges til tørre. 

Så helt klart tørretumbler, selvom jeg godt nok også ville være ked af at undvære min opvaskemaskine!! Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

Maja88

hvis jeg skulle vælge så helt klart tørretumblreren... mens helst begge dele

Anmeld

9. februar 2013

Gittemor09

Musse21 skriver:

Ja vi står og skal flytte i hus og syntes kun vi vil starte med at købe en af tingene... Skal lige siges vi skal være forældre til maj.. ??

Hvad syntes i der er bedst at anskaffe sig først???

Jeg synes den er meget svær...

for vi kan netop ikke sige hvad i bruger mest eller vil komme til og bruge mest...

Her bruger jeg begge dele meget...

men i og for sig er det begge dele jo pga. "dovenskab"... da man var lille havde man jo ingen af delene

men hvis jeg så skulle vælge ville jeg vælge en opvaskemaskine....

jeg hader og få "mormor" fingre og kan ikke lave noget med gummihandsker på

Anmeld

9. februar 2013

modesty

Musse21 skriver:

Ja vi står og skal flytte i hus og syntes kun vi vil starte med at købe en af tingene... Skal lige siges vi skal være forældre til maj.. ??

Hvad syntes i der er bedst at anskaffe sig først???

Så absolut opvaskemaskine. Vi har en dreng på 16 mdr. - vi har opvaskemaskine og ingen tumbler. Jeg har aldrig savnet tumbleren, men de tre dage vores opvaskemaskine var i stykker, var et helvede.

Anmeld

9. februar 2013

norenberg

Helt klart opvaskemaskine....vi har tre unger og en på vej og har selv tørretumbler og bruger den max et par gange om måneden....og den er jo også sindsyg dyr i drift....vores er med varmepumpe men koster alligevel 10 kr for hver maskine man tørre så det løber hurtigt op...

Anmeld

9. februar 2013

B&J

jeg ville ikke kunne undværre tørretumbler, opvaskemaskine er jo noget i kan få med tiden, ind til da kan i jo vaske op med hænderne....

Anmeld

9. februar 2013

Stumpen

Opvaskemaskine helt klart.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.