Opvaskemaskine eller tørretumbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
21 svar
6 synes godt om
9. februar 2013

Musse21

Ja vi står og skal flytte i hus og syntes kun vi vil starte med at købe en af tingene... Skal lige siges vi skal være forældre til maj.. ??

Hvad syntes i der er bedst at anskaffe sig først???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

BellaCiinea

Musse21 skriver:

Ja vi står og skal flytte i hus og syntes kun vi vil starte med at købe en af tingene... Skal lige siges vi skal være forældre til maj.. ??

Opvaskemaskine =)

Ville jeg ikk ku undvære..

Tørretumbler har jeg først lige fået nu her til jul.. efter 2 år i den her lejlighed =)

Anmeld

9. februar 2013

Musse21

IsabellaCiinea skriver:

Opvaskemaskine =)

Ville jeg ikk ku undvære..

Tørretumbler har jeg først lige fået nu her til jul.. efter 2 år i den her lejlighed =)

Vi har haft begge dele før men syntes ikke jeg fik brugt tumbleren særlig meget

Anmeld

9. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Musse21 skriver:

Jeg ville ikke kunne undvære nogen af tingene, men når I skal have en lille ny, så synes jeg, en tørretumbler vil være ekstra gavnlig. Den er super at have - og vasketøj får I masser af

Anmeld

9. februar 2013

BellaCiinea

Musse21 skriver:

Vi har haft begge dele før men syntes ikke jeg fik brugt tumbleren særlig meget

Nej og vil mene at der kan findes mere overskud til at hænge lidt vasketøj op, end at sku stå og tage opvasken =)

Anmeld

9. februar 2013

come2

Musse21 skriver:

opvaskemaskine

Anmeld

9. februar 2013

Kløver

Jeg kunne ikke undvære nogen af delene, men hvis du ikke har brugt tumbleren så meget ville jeg klart vælge opvaskemaskinen

Anmeld

9. februar 2013

L&V

Musse21 skriver:

Uh ville nødigt undvære nogle af delene og især med børn.. Om sommeren tørre jeg det meste uden men jeans og håndklædet ska i tumbleren her hjemme og orker ikke at vaske op

Anmeld

9. februar 2013

Mother-love

Vi bruger både vaskemaskine,tørretumbler og opvaskemaskine utrolig meget. Jeg ville slet ikke undvære nogen af delene.

Men når det er sagt så havde vi ingen opvaskemaskine da vi fik isabella. Og vi klarede os fint nok.
Jeg ville på ingen måde have undværet tørretumbleren da vi vaskede stortset hver dag og gør det stadig.
Og med en nyfødt som gylper meget og skider ved siden af ville jeg klart sige en tørretumbler. For vi havde en periode hvor vores vaskemaskine ikke virkede. Og vi fik ødelagt meget af isabellas tøj pga gylp og afføring. Og ved at man har de ting kan man vaske med det samme og med alle de stofbleer vi brugte kunne vi ikke have undværet tørretumbleren.
Det var så rart at man ikke skulle have tøjtil tørre hver dag. At man bare tørrede det og så kunne det ligges sammen med det samme.

Så ja jeg stemmer tørretumbler. Så kan opvaskemaskinen vente til i får råd igen

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Jeg tror jeg ville vælge opvaskemaskinen, men det er fordi jeg faktisk ikke bruger vores tumbler ret meget, dog har jeg ikke en baby endnu, men jeg hader at vi ikke har en opvasker, så det er jeg nok farvet af

Kan l ikke overveje en vaskemaskine med indbygget tørretumbler? Så får l begge dele i en og kan få en opvaskemaskine også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.