jeg sidder og vil gerne prøve at mixe vores mad lidt imellem de ting vi plejer at spise sammen.
jeg har følgende i fryseren og skabene til at lave mix af:
Starter med fryserens indhold: Hakket oksekød, Koteletter, Fiskepinde, lange grønne bønner (haricoverts), grønne ærter, majs, kartoffelskiver, pomfritter, pizza, mangekornet flute(de der små nogen man også kan få som helt hvidt brød).
Køleskabet indeholder: letmælk, minimælk, stegemargerine, ketchup, remoulade, mayonaise.
Skabene har: Pastaskruer, ris(både parboiled og basmati i kogeposer), kartoffelmospulver, brun sovsejævner, Bearnaisesauce breve, cocktailpølser, hvide bønner i tomatting (ikke noget for mig men kæresten kan godt lide det ind imellem), salt, peber, kulør, sukker, mel, havregryn, bagepulver, vaniljesukker, kakaopulver, flormelis, krymmel, kagecreme.
Jeg har fået mig en wok så lige pt. bliver den flittigt brugt til at lave grøntsagerne og cocktailpølserne i.
Kunne godt bruge nogen ideer der ikke kræver at jeg skal købe noget.
Jeg er begyndt at lave fiskepindene i ovnen fremfor panden og MUMS det skulle jeg have gjort for længe siden...
Andre tilberedningsideer?
Nogen der ved hvordan jeg undgår at koteletterne bliver skosåler når de laves efter at have været frosset? sys det er praktisk taget umuligt at undgå uanset om de ryger i et fad i ovnen eller på panden eller i wokken...
Har ikke nogen hakkede tomater hjemme pt. ellers laver jeg nogen gange kødsovs og pasta der bare bliver mums siger manden