Ruger på livet løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Putomanen

Moma skriver:

Dejligt 

Ja, fantastisk  Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg blev ringet op i morges, og ud af mine 11 æg var 7 modne og 6 havde delt sig.

Jeg har derfor fået lagt et 8-cellet æg op med lidt fragtmenter og et 4-cellet flot æg i dag. Desværre var de resterende ikke fryse-egnede. Jeg fik akupunktur både før og efter, og det var dejligt afslappende!

Igen har jeg ikke andet end ros til min nye klinik. ÆO gik bare så godt og gjorde slet ikke ondt, som det ellers har gjort. Jeg fik også set mine 2 små æggebasser på en skærm, inden de lagde dem op.

Så nu venter 12 laaange dage, og onsdag d. 20. februar har jeg testdag.

alt hvad I kan for os

Krydser for at det er vores tur denne gang!

Anmeld

8. februar 2013

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg blev ringet op i morges, og ud af mine 11 æg var 7 modne og 6 havde delt sig.

Jeg har derfor fået lagt et 8-cellet æg op med lidt fragtmenter og et 4-cellet flot æg i dag. Desværre var de resterende ikke fryse-egnede. Jeg fik akupunktur både før og efter, og det var dejligt afslappende!

Igen har jeg ikke andet end ros til min nye klinik. ÆO gik bare så godt og gjorde slet ikke ondt, som det ellers har gjort. Jeg fik også set mine 2 små æggebasser på en skærm, inden de lagde dem op.

alt hvad I kan for os

Ihh, hvor er det dejligt!! 

Jeg  for en positiv test om 12 dage!!

Anmeld

8. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Krydser for at det er vores tur denne gang!

Den er jeg helt sikker med på!

Anmeld

8. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Den er jeg helt sikker med på!

Anmeld

8. februar 2013

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor er det dejligt!! 

Jeg  for en positiv test om 12 dage!!

Ja, det er super skønt!

Forhåbentlig kommer der 2 fine streger om 12 dage 

Anmeld

8. februar 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

alt hvad I kan for os

Jubii sikke en dejlig update. Hvor fantastisk og så dejligt at læse det hele gik smertefrit.
Uhh hvor jeg håber vi i slutningen af feb kan følges over i en graviditets gruppe

ønsker for jer at ihvertfald et af de fine æg sætter sig godt og grundig fast og vokser sig stor sund og stærk n

Anmeld

9. februar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

alt hvad I kan for os

Så har de krydsede fingre lidt at skulle have sagt

Jeg sender en masse efter dig til at det er nu du får lov at beholde æg basserne inde i dig og det bliver til en eller to guldklumper

Anmeld

9. februar 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Jubii sikke en dejlig update. Hvor fantastisk og så dejligt at læse det hele gik smertefrit.
Uhh hvor jeg håber vi i slutningen af feb kan følges over i en graviditets gruppe

ønsker for jer at ihvertfald et af de fine æg sætter sig godt og grundig fast og vokser sig stor sund og stærk n

Det kunne bare ikke være gået bedre 

Jeg  alt hvad jeg kan for, at februar bliver vores måned 

Anmeld

9. februar 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Så har de krydsede fingre lidt at skulle have sagt

Jeg sender en masse efter dig til at det er nu du får lov at beholde æg basserne inde i dig og det bliver til en eller to guldklumper

Ja, det må man sige  Nu kal de 'bare' holdes krydsede de næste 11 dage 

Tusind tak, jeg håber også virkelig, at i hvertfald det ene beslutter sig for at blive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.