Ruger på livet løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
25 svar
2 synes godt om
8. februar 2013

Putomanen

Jeg blev ringet op i morges, og ud af mine 11 æg var 7 modne og 6 havde delt sig.

Jeg har derfor fået lagt et 8-cellet æg op med lidt fragtmenter og et 4-cellet flot æg i dag. Desværre var de resterende ikke fryse-egnede. Jeg fik akupunktur både før og efter, og det var dejligt afslappende!

Igen har jeg ikke andet end ros til min nye klinik. ÆO gik bare så godt og gjorde slet ikke ondt, som det ellers har gjort. Jeg fik også set mine 2 små æggebasser på en skærm, inden de lagde dem op.

Så nu venter 12 laaange dage, og onsdag d. 20. februar har jeg testdag.

alt hvad I kan for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Mila.

Haha, ej.. Held & lykke!!!

Mila xx

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg blev ringet op i morges, og ud af mine 11 æg var 7 modne og 6 havde delt sig.

Jeg har derfor fået lagt et 8-cellet æg op med lidt fragtmenter og et 4-cellet flot æg i dag. Desværre var de resterende ikke fryse-egnede. Jeg fik akupunktur både før og efter, og det var dejligt afslappende!

Igen har jeg ikke andet end ros til min nye klinik. ÆO gik bare så godt og gjorde slet ikke ondt, som det ellers har gjort. Jeg fik også set mine 2 små æggebasser på en skærm, inden de lagde dem op.

alt hvad I kan for os

Jubiii så var der rigtig gode æg til jer, selvom du var nervøs! Tænk på, at vores baby er blevet til af enten et to eller tre cellet æg! Så jeres æg er noget bedre end det, vores baby er lavet af

Jeg alt hvad jeg kan og hepper på livet løs frem til den 20/2

Kan l have en skøn weekend ovenpå sådan en dejlig dag

Stort

Anmeld

8. februar 2013

Putomanen

Mila. skriver:

Haha, ej.. Held & lykke!!!

Mila xx

Tak

Anmeld

8. februar 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jubiii så var der rigtig gode æg til jer, selvom du var nervøs! Tænk på, at vores baby er blevet til af enten et to eller tre cellet æg! Så jeres æg er noget bedre end det, vores baby er lavet af

Jeg alt hvad jeg kan og hepper på livet løs frem til den 20/2

Kan l have en skøn weekend ovenpå sådan en dejlig dag

Stort

Igen blev mine bekymringer gjort til skamme

Ja, det er super æg, forhåbentlig er der en af dem som sætter sig rigtig godt fast

Det er en fantastisk start på weekenden, kunne ikke være bedre...

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Igen blev mine bekymringer gjort til skamme

Ja, det er super æg, forhåbentlig er der en af dem som sætter sig rigtig godt fast

Det er en fantastisk start på weekenden, kunne ikke være bedre...

Man skal være nervøs, sådan er det bare! Det er jo noget meget dyrbart der ligger i den petriskål! Det ville være mærkeligt hvis man ikke var nervøs!

Jeg håber også det ene sætter sig rigtig godt fast!

Anmeld

8. februar 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Man skal være nervøs, sådan er det bare! Det er jo noget meget dyrbart der ligger i den petriskål! Det ville være mærkeligt hvis man ikke var nervøs!

Jeg håber også det ene sætter sig rigtig godt fast!

Jeg tror også ta det er umuligt ike at være nervøs, lige så umuligt som det er at fokusere på andet, når man forsøger at få et barn

Anmeld

8. februar 2013

nielsen80

Putomanen skriver:

alt hvad I kan for os

Anmeld

8. februar 2013

Moma

Dejligt 

Anmeld

8. februar 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.