Som "nymor" har jeg brug for råd til sommerbeklædning.
Skal man have en fleecedragt til autostolen/klapvognen?
Skal man have en sommerjakke? Kan man evt. nøjes med en fleece? Har kigget på molo's fleecejakke f.eks.
Skal de have shorts og korte ærmer? Bliver det nogensinde varmt nok i DK? Er det pengene værd at investere i sommerdragter?
Hvad med fodtøj?
Info:
Alexander fylder 6 mdr. til juni så vil møffe og sidde til sommer og jeg tænker blive der hvor jeg ligger ham (f.eks. under en parasol)
Vi skal nok ikke uden for DK til sommer, så ingen charter og høj sol.
Kom med alle jeres gode råd! 
Min søn havde en vantefleece fra Molo, som vi vold-brugte (de har også teddy-fleece, men dem er jeg personligt ikke vild med). Derudover havde vi også en hættetrøje i bomuld fra H&M til når det var lidt varmere. Den var vi også meget glade for. Så havde jeg en dynevest som altid lå i varekurven og som han fik udover hvis det blev lidt køligere end forventet.
Ingen fleecedragt, ingen decideret jakke, der brugte vi ovenstående.
Ja, kortærmede bodyer brugte vi, og så kunne man altid give ham hættetrøjen fra h&m på hvis det blev for koldt.
Shorts brugte vi meget lidt. Man kan købe en 2-pak med babyshorts i h&m meget billigt - det ville jeg gøre hvis jeg var dig.
Ingen sko, men vi havde nok en eller anden form for bløde futter - kan faktisk ikke huske det.
Anmeld