Sommerudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

modesty

Som "nymor" har jeg brug for råd til sommerbeklædning.

Skal man have en fleecedragt til autostolen/klapvognen?

Skal man have en sommerjakke? Kan man evt. nøjes med en fleece? Har kigget på molo's fleecejakke f.eks.

Skal de have shorts og korte ærmer? Bliver det nogensinde varmt nok i DK? Er det pengene værd at investere i sommerdragter?

Hvad med fodtøj? 

Info:
Alexander fylder 6 mdr. til juni så vil møffe og sidde til sommer og jeg tænker blive der hvor jeg ligger ham (f.eks. under en parasol)
Vi skal nok ikke uden for DK til sommer, så ingen charter og høj sol.

Kom med alle jeres gode råd!

Min søn havde en vantefleece fra Molo, som vi vold-brugte (de har også teddy-fleece, men dem er jeg personligt ikke vild med). Derudover havde vi også en hættetrøje i bomuld fra H&M til når det var lidt varmere. Den var vi også meget glade for. Så havde jeg en dynevest som altid lå i varekurven og som han fik udover hvis det blev lidt køligere end forventet.

Ingen fleecedragt, ingen decideret jakke, der brugte vi ovenstående.

Ja, kortærmede bodyer brugte vi, og så kunne man altid give ham hættetrøjen fra h&m på hvis det blev for koldt.

Shorts brugte vi meget lidt. Man kan købe en 2-pak med babyshorts i h&m meget billigt - det ville jeg gøre hvis jeg var dig.

Ingen sko, men vi havde nok en eller anden form for bløde futter - kan faktisk ikke huske det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Mother-love

Nu er isabella fra 30.maj. Og hendes første sommer havde hun stortset kun kort ærmede bodyer på. Skulle hun sove ude havde en en bluse eller en cardigan på. Skulle vi nogen steder havdehunbare tynde bukser eller strømpebukser på. Sko brugte vi ikke før hun begyndte at gå faktisk så det synes jeg ikke er nødvendigt.

En fleecedragt til forår og efterår kan jeg godt anbefale.

De fleecejakker de har i hm har vi brugt meget og kun fordi hun er blevet for stor i str bruger vi demikke mere. Synes det er nogle super gode jakker

Anmeld

8. februar 2013

Maja_4000

Miss BananaHammock skriver:

Hvad brugte i fleecedragten til? Barnevognen eller når I skulle noget i autostol/klapvogn mm.?

Caroline havde ikke klapjagt den første sommer, så det var i autostolen og i barnevognen hvis hun skulle sidde op .. Eller hvis vi skulle ud og vidste at vi skulle sidde udenfor om aftenen f.eks.

Anmeld

8. februar 2013

Maja_4000

Hvad brugte i fleecedragten til? Barnevognen eller når I skulle noget i autostol/klapvogn mm.?

Caroline havde ikke klapvogn den første sommer, så det var i autostolen og i barnevognen hvis hun skulle sidde op .. Eller hvis vi skulle ud og vidste at vi skulle sidde udenfor om aftenen f.eks.

Anmeld

8. februar 2013

Miss BananaHammock

Kitty-Katten skriver:

Det var en fleecejakke med hætte fra H og m :-) i ekstra blød kvalitet. De har dem vidst stadig i blå og grå til 189 kr :-) fleecedragter brugte vi også efterår og forår i bilen og når vi skulle ud at handle. I barnevognen har det Været nok med fleecejakke udenpå tøjet om foråret og efteråret. Om sommeren har han næsten ikke haft andet end body og dyne eller dynebetræk på i barnevognen :-)
Futter kan godt blive for varmt i dagtimerne, men en kølig aften på terrassen kunne de helt sikkert være gode :-)

oki tak for link - den ser lækker ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.