Sommerudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Miss BananaHammock

Som "nymor" har jeg brug for råd til sommerbeklædning.

Skal man have en fleecedragt til autostolen/klapvognen?

Skal man have en sommerjakke? Kan man evt. nøjes med en fleece? Har kigget på molo's fleecejakke f.eks.

Skal de have shorts og korte ærmer? Bliver det nogensinde varmt nok i DK? Er det pengene værd at investere i sommerdragter?

Hvad med fodtøj? 

Info:
Alexander fylder 6 mdr. til juni så vil møffe og sidde til sommer og jeg tænker blive der hvor jeg ligger ham (f.eks. under en parasol)
Vi skal nok ikke uden for DK til sommer, så ingen charter og høj sol.

Kom med alle jeres gode råd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Julemusen

Hej :-) min søn var 5-7 måneder sidste sommer. Jakke var en lækker flecce når det var køligt og en tyndt cardigan når det var varmt :-)
Min søn er en varm dreng og mange dage havde han ikke andet end kortærmet body på :-) og evt shorts. Vi havde en masse bodyer med korte ærmer og uden ærmer og så fik han jakke uden på det hvis vi var ude når det var køligt :-)
Vi havde ingen sommerdragter eller fleecedragter. Ville han blive alt alt for varm i. En god solcreme og så en parasol på græsplænen så gik det fint :-) og self en sommerhat!

Anmeld

8. februar 2013

Julemusen

Hov angående fodtøj, ville jeg aldrig give så lille et barn fodtøj på. Nogle gode strømper og evt flere par indtil de begynder at gå:-)

Anmeld

8. februar 2013

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

Som "nymor" har jeg brug for råd til sommerbeklædning.

Skal man have en fleecedragt til autostolen/klapvognen?

Skal man have en sommerjakke? Kan man evt. nøjes med en fleece? Har kigget på molo's fleecejakke f.eks.

Skal de have shorts og korte ærmer? Bliver det nogensinde varmt nok i DK? Er det pengene værd at investere i sommerdragter?

Hvad med fodtøj? 

Info:
Alexander fylder 6 mdr. til juni så vil møffe og sidde til sommer og jeg tænker blive der hvor jeg ligger ham (f.eks. under en parasol)
Vi skal nok ikke uden for DK til sommer, så ingen charter og høj sol.

Kom med alle jeres gode råd!

Hahahaha jeg eeelsker du allerede nu opretter et indlæg om sommerudstyr. Nogen der sagde shopaholic ikke desto mindre, følger lige med i din tråd

Anmeld

8. februar 2013

Maja_4000

Kitty-Katten skriver:

Hej :-) min søn var 5-7 måneder sidste sommer. Jakke var en lækker flecce når det var køligt og en tyndt cardigan når det var varmt :-)
Min søn er en varm dreng og mange dage havde han ikke andet end kortærmet body på :-) og evt shorts. Vi havde en masse bodyer med korte ærmer og uden ærmer og så fik han jakke uden på det hvis vi var ude når det var køligt :-)

Det samme her .. Caroline er fra december .. Vi havde dog en fleecedragt som hun brugte forår/efterår .. Den var vi super glade for

Anmeld

8. februar 2013

Miss BananaHammock

Kitty-Katten skriver:

Vi havde ingen sommerdragter eller fleecedragter. Ville han blive alt alt for varm i. En god solcreme og så en parasol på græsplænen så gik det fint :-) og self en sommerhat!

Oki - tak for svar

HVilket mærke var jeres fleece?

Jeg elsker meltons fløjls futter - tænker de kan bruges til sommer også i aftentimerne når det er køligt.

Anmeld

8. februar 2013

Miss BananaHammock

Hahahaha jeg eeelsker du allerede nu opretter et indlæg om sommerudstyr. Nogen der sagde shopaholic ikke desto mindre, følger lige med i din tråd

Lyder som om du kender mig

Men jeg synes bare af erfaring at man skal være tidlig ude for at få de gode ting som voksen, så tænker det er det samme ved børn

Anmeld

8. februar 2013

Miss BananaHammock

Maja_4000 skriver:

Det samme her .. Caroline er fra december .. Vi havde dog en fleecedragt som hun brugte forår/efterår .. Den var vi super glade for

Hvad brugte i fleecedragten til? Barnevognen eller når I skulle noget i autostol/klapvogn mm.?

Anmeld

8. februar 2013

Julemusen

Det var en fleecejakke med hætte fra H og m :-) i ekstra blød kvalitet. De har dem vidst stadig i blå og grå til 189 kr :-) fleecedragter brugte vi også efterår og forår i bilen og når vi skulle ud at handle. I barnevognen har det Været nok med fleecejakke udenpå tøjet om foråret og efteråret. Om sommeren har han næsten ikke haft andet end body og dyne eller dynebetræk på i barnevognen :-)
Futter kan godt blive for varmt i dagtimerne, men en kølig aften på terrassen kunne de helt sikkert være gode :-)

Anmeld

8. februar 2013

Julemusen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.