Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wooooow hvor VILDT flot!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold nu op, hvor det flot lavet og kreativt...
Her var knægten minecraft mand, som vi selv har lavet, eller rettere sagt min datter har lavet...
knus Mette
Hvor er den flot, og hyggeligt med et familieprojekt! Vh stine
Zafir skriver: Mors egen skønne Andersine. Det har godtnok været omfattende, men når det færdige kostume er der, så var det, det hele værd. Det har været både mor og far og Idun der har arbejdet på det. Mest far
Mors egen skønne Andersine. Det har godtnok været omfattende, men når det færdige kostume er der, så var det, det hele værd. Det har været både mor og far og Idun der har arbejdet på det. Mest far
Hvor er det bare fint og super kreativt!
Man kan godt se at der er lagt noget arbejde i det, men hun er jo en fantastisk Andersine!
/Fenja
Moma skriver: Ej hold da lige op, hvor er det blevet fint! Genialt arbejde det der. Og det bedste af det hele er, da at de sikkert har HYGGET sig sammen. Thumbs up Jeg er ikke særligt kreativ, men jeg elsker bare fastelavn, for der kan jeg også udfolde mine ikke-kreative evner og alligevel få lavet noget kostume til børnene.
Ej hold da lige op, hvor er det blevet fint! Genialt arbejde det der. Og det bedste af det hele er, da at de sikkert har HYGGET sig sammen.
Thumbs up
Jeg er ikke særligt kreativ, men jeg elsker bare fastelavn, for der kan jeg også udfolde mine ikke-kreative evner og alligevel få lavet noget kostume til børnene.
Ej, det er bare super fedt - flot lavet
Hvor er det FEDT!!!! I har da været super super kreative
WOW!!
Godt arbejde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128