Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hi hi, hvor er den go
Sikke et arbejde, I har haft gang i....
Jeg har for første gang måttet kapitulere og købe tøj til ungerne i år, jeg har simpelthen ikke haft overskud til at lave noget
Helt igennem fantastisk. Flot lavet
Wauu virkeligt flot lavet
genialt :-)
Dot D skriver: Hi hi, hvor er den go Sikke et arbejde, I har haft gang i.... Jeg har for første gang måttet kapitulere og købe tøj til ungerne i år, jeg har simpelthen ikke haft overskud til at lave noget
Hold kæft hvor er det bare GENNEMFØRT! Virkelig flot!
Zafir skriver: Det er heller ikke mit overskud der har været mest af... :-S Men selve hovedet har mest været far og Idun. Så har jeg været inde over numsen Frigg har 'bare' en prinsessekjole på hun har fået, af en der var vokset fra den...
Det er heller ikke mit overskud der har været mest af... :-S Men selve hovedet har mest været far og Idun. Så har jeg været inde over numsen Frigg har 'bare' en prinsessekjole på hun har fået, af en der var vokset fra den...
Jeg er sikker på, at de nok skal hygge sig - købt eller hjemmelavet. Det er nok bare os mødre, der gerne selv liiiige vil have en finger med i spillet, som vi plejer
Kan du have en god dag - weekend og måske ferie
Dot D skriver: Jeg er sikker på, at de nok skal hygge sig - købt eller hjemmelavet. Det er nok bare os mødre, der gerne selv liiiige vil have en finger med i spillet, som vi plejer Kan du have en god dag - weekend og måske ferie
Zafir skriver: Ork ja... Men fastelavn har altid været min ynglings højtid af den slags... Så vi har altid gjort noget ud af det...
Ork ja... Men fastelavn har altid været min ynglings højtid af den slags... Så vi har altid gjort noget ud af det...
Os´ mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128