Så er der lavet Andersine kostume :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.811 visninger
29 svar
5 synes godt om
8. februar 2013

Zafir

Mors egen skønne Andersine.

Det har godtnok været omfattende, men når det færdige kostume er der, så var det, det hele værd. Det har været både mor og far og Idun der har arbejdet på det. Mest far

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Benjamins'mor

Hvor fint!

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

Hi hi, hvor er den go

Sikke et arbejde, I har haft gang i.... 

Jeg har for første gang måttet kapitulere og købe tøj til ungerne i år, jeg har simpelthen ikke haft overskud til at lave noget

Anmeld

8. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Helt igennem fantastisk. Flot lavet 

Anmeld

8. februar 2013

bøllen

Wauu virkeligt flot lavet

genialt :-) 

Anmeld

8. februar 2013

Zafir

Dot D skriver:

Hi hi, hvor er den go

Sikke et arbejde, I har haft gang i.... 

Jeg har for første gang måttet kapitulere og købe tøj til ungerne i år, jeg har simpelthen ikke haft overskud til at lave noget

Det er heller ikke mit overskud der har været mest af... :-S Men selve hovedet har mest været far og Idun. Så har jeg været inde over numsen

Frigg har 'bare' en prinsessekjole på hun har fået, af en der var vokset fra den...

Anmeld

8. februar 2013

Silas <3

Hold kæft hvor er det bare GENNEMFØRT! Virkelig flot! 

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

Zafir skriver:

Det er heller ikke mit overskud der har været mest af... :-S Men selve hovedet har mest været far og Idun. Så har jeg været inde over numsen

Frigg har 'bare' en prinsessekjole på hun har fået, af en der var vokset fra den...

Jeg er sikker på, at de nok skal hygge sig - købt eller hjemmelavet. Det er nok bare os mødre, der gerne selv liiiige vil have en finger med i spillet, som vi plejer

Kan du have en god dag - weekend og måske ferie

Anmeld

8. februar 2013

Zafir

Dot D skriver:

Jeg er sikker på, at de nok skal hygge sig - købt eller hjemmelavet. Det er nok bare os mødre, der gerne selv liiiige vil have en finger med i spillet, som vi plejer

Kan du have en god dag - weekend og måske ferie

Ork ja... Men fastelavn har altid været min ynglings højtid af den slags... Så vi har altid gjort noget ud af det...

Anmeld

8. februar 2013

Dot D

Zafir skriver:

Ork ja... Men fastelavn har altid været min ynglings højtid af den slags... Så vi har altid gjort noget ud af det...

Os´ mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.