Hvordan er Jeres morgenrytme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Sabsy

dorthemus skriver:

Jeg er alene med min datter på 2,8 år. Jeg arbejder som pædagog i en skovbørnehave og kan ikke møde senere end kl. 9 (der sker dog kun én gang på seks uger). De andre dage møder jeg mellem 7.15 og 8.45, dog mest mellem 8 og 8.45. De dage jeg møder før kl. 8 spiser hun i vuggestuen

Runa vågner ca. 6 så vi har ca. en time herhjemme inden vi skal ud af døren. Vi går på wc og tisser og tager bleen af. Så laver jeg havregrød som hin spiser alene foran tv'et (jeps ), mens jeg går i bad. Så tager vi tøj på, børster tænder og går ud af døren.

Vi har stille og rolige morgener. Runa er morgenmenneske så det gør det nemt. De dage hvor der er vrøvl er det fordi der ikke er tid til st spise hjemmefra :-)

Det er stik modsat min dreng - det er som at skal have en teenage dreng op og i skole.. Han råber, han brokker sig og når han er kommet op (sket få gange) så tager han dynen med ind i seng og siger han lige skal have en time til.. Griner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Sabsy

B&J skriver:

daniel kommer i seng kl 18.45 ellers er han alt alt alt for træt når vi vækker ham kl 07 om morgen ja han sover meget hihihihi

men vi står op kl 07,

min kæreste går ind og skifter daniel, jeg smørre madpakke til daniel og finder morgenmad.

og gør mig klar...

også gør min kæreste sig klar og lufter hunden og smørre sin egen mad pakke så plejer han nogle gange og gå i skole ang hvornår han skal møde.

men mig og daniel sidder og små hygger inde i stuen under en dyne med morgen tv også ca mellem 7.15 og 730 spiser vi morgenmad...

kl 7.50ca får han tøj på

kl 8.15 går vi ud af døren og hen til BH

Benjamins sove hjerte minder lidt om en teenager..

Anmeld

8. februar 2013

B&J

Sabsy skriver:

Benjamins sove hjerte minder lidt om en teenager..