Hvordan er Jeres morgenrytme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Sabsy

modesty skriver:

Jeg skal også have mine 8 timer for at fungere, og kan absolut tidligst gå i seng kl. 22, men oftest bliver den 23. Det var hårdt i den (ret så lange) periode hvor min søn vågnede kl. 5 hver morgen. Nu med kl. 6 går det lige.

Hvad med i weekenderne? Sover han længe dér?

I weekenden sover han til mellem 09-10 så han har mit sovehjerte Han bliver lagt kl 19:15 hver aften, han er 2år og 7mdr.

Men jeg holder ham hjemme eller aflevere senere de dage jeg har fri - jeg arbejder i sundhedssektoren, derfor de dumme arbejdstider og kæresten er energimontør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg står op mellem 07.00-07.30 og får tøj på osv, så vækker vi lillemand, giver ham tøj på mens far laver morgenmad, så spiser han og kommer i dagpleje mellem 08.00-08.15 det tager 3 min at gå derover.

Anmeld

8. februar 2013

Sabsy

henh01 skriver:

Du må gøre noget ekstra ud af weekenden så

Du skal ikke have dårlig samvittighed over det - I har et job er gør at det nu engang er sådan det er. Jeg arbejder eksempelvis om aftenen hvilket betyder at vi 2 gange om ugen ikke kan spise aftensmad sammen. Men det er nu engang sådan vilkårene er. (søger nyt efter barsel - er pænt træt af de arbjedstider selv )

I weekenden laver vi oftes brunch, for så kan han være med til at slå æg ud og vende brød osv, det elsker vi også bliver det spist foran fjernsynet til weekend tegnfilm..

Anmeld

8. februar 2013

Sabsy

Benjamins'mor skriver:

Jeg står op mellem 07.00-07.30 og får tøj på osv, så vækker vi lillemand, giver ham tøj på mens far laver morgenmad, så spiser han og kommer i dagpleje mellem 08.00-08.15 det tager 3 min at gå derover.

Det må være dejligt at kunne afleveres så sent..

Anmeld

8. februar 2013

Benjamins'mor

Sabsy skriver:

Det må være dejligt at kunne afleveres så sent..

Ja, men så snart vi får jobs så bliver det tidligere.

Vi går begge hjemme, jeg kan ikke finde job og min kæreste blev fyret i november.

Anmeld

8. februar 2013

Sabsy

Benjamins'mor skriver:

Ja, men så snart vi får jobs så bliver det tidligere.

Vi går begge hjemme, jeg kan ikke finde job og min kæreste blev fyret i november.

Øv.. Ja så er det da hyggeligt men en trist grund - ved ikke om du forstår hvad jeg mener og det er ikke negativt

Anmeld

8. februar 2013

Benjamins'mor

Sabsy skriver:

Øv.. Ja så er det da hyggeligt men en trist grund - ved ikke om du forstår hvad jeg mener og det er ikke negativt

Forstår skam godt.

Men skal på barsel igen til september, så hvis jeg finder et job når jeg ikke at arbejde mange mdr inden.
Men tager det som det kommer, vil bare gerne ud af kontanthjælps systemet.

Anmeld

8. februar 2013

Mettefpigen

Her står jeg op med bassen kl 6, tøj på og morgenmad til ham også kører jeg ham i dp kl 645 også tager jeg bussen kl 726.... senere kører eksen ham i dp da jeg skal med bussen kl 630...

Anmeld

8. februar 2013

B&J

daniel kommer i seng kl 18.45 ellers er han alt alt alt for træt når vi vækker ham kl 07 om morgen ja han sover meget hihihihi

men vi står op kl 07,

min kæreste går ind og skifter daniel, jeg smørre madpakke til daniel og finder morgenmad.

og gør mig klar...

også gør min kæreste sig klar og lufter hunden og smørre sin egen mad pakke så plejer han nogle gange og gå i skole ang hvornår han skal møde.

men mig og daniel sidder og små hygger inde i stuen under en dyne med morgen tv også ca mellem 7.15 og 730 spiser vi morgenmad...

kl 7.50ca får han tøj på

kl 8.15 går vi ud af døren og hen til BH

Anmeld

8. februar 2013

dorthemus

Jeg er alene med min datter på 2,8 år. Jeg arbejder som pædagog i en skovbørnehave og kan ikke møde senere end kl. 9 (der sker dog kun én gang på seks uger). De andre dage møder jeg mellem 7.15 og 8.45, dog mest mellem 8 og 8.45. De dage jeg møder før kl. 8 spiser hun i vuggestuen

Runa vågner ca. 6 så vi har ca. en time herhjemme inden vi skal ud af døren. Vi går på wc og tisser og tager bleen af. Så laver jeg havregrød som hin spiser alene foran tv'et (jeps ), mens jeg går i bad. Så tager vi tøj på, børster tænder og går ud af døren.

Vi har stille og rolige morgener. Runa er morgenmenneske så det gør det nemt. De dage hvor der er vrøvl er det fordi der ikke er tid til st spise hjemmefra :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.