slikker paa fingerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Gittemor09

Gravid2012 skriver:

Mit 4-maaneders barn er begyndt at putte hele haanden ind i munden, og slikke paa sine finger... faktisk indtil han kaster op fordi han kommer saa langt ind...der er ogsaa nogen gange hvor han bare sutter paa sin tommelfinger....

hvad kan man goere? hvis man kan goere noget ? for det maa da vaere ubehagelig for ham at stikke haanden saa langt ind...

og af nysgerrighed, hvorfor goere de det ???

hihi det der er nøjagtig min søn på bare 3 mdr. han ligger med alle 10 fingre i munden og gumler løs, og snakker samtidig...

ja, jeg kan så skifte hagesmæk hver halve time, så meget savl kommer der ud af det

det er ganske normalt... nogle gør det mere end andre

min datter gjorde det også, hun savlede dog bare ikke nær så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

k&k&k&k

Gravid2012 skriver:

Mit 4-maaneders barn er begyndt at putte hele haanden ind i munden, og slikke paa sine finger... faktisk indtil han kaster op fordi han kommer saa langt ind...der er ogsaa nogen gange hvor han bare sutter paa sin tommelfinger....

hvad kan man goere? hvis man kan goere noget ? for det maa da vaere ubehagelig for ham at stikke haanden saa langt ind...

og af nysgerrighed, hvorfor goere de det ???

Hej.

Det begyndte Kaya også på da hun var 3-4 måneder gammel.

OG DET ER IKKE STOPPE ENDNU

Hun er nu 9 måneder og det er ikke længere kun fingerne der finder vej - alt kommer i munden.

Og hun er nu kommet til hendes tunge - hun stikker den ud og "hiver" i den med hendes fingre

Hun er et meget nysgerrig barn

Men det er vist meget normart og du må ikke stoppe ham i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.