hvor slemt var det da jeres børn fik kindtænder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

k&k&k&k

Mettefpigen skriver:

Jaa det er der..... Så er det godt at der er baby.dk :-)

Det er altid rart med gode råd når man selv ikke lige ved hvad man skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Silas <3

ingen problemer overhovedet.

Anmeld

8. februar 2013

Lusi

Mettefpigen skriver:

Hihi så kan det være du finder ud af det med de næste par tænder ;-)

Forhåbentlig ik

Anmeld

8. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

puha.. kindtænderne er det allerværste jeg har oplevet med ham...

Han var ulykkelig og som du selv siger man er heldig hvis man fik særlig meget sammenhængende søvn...

Han fik kun lidt feber (han får bare ikke rigtig feber uanset hvad).

Men ja, pylret, hysterisk til tider, urolig søvn... så slem at vi den aften vi fandt ud af det var kindtænder havde haft fat i lægevagten da han sov af 20 min. ad gangen og så vågnede i et hyl af smerte... vi vidste ikke vores levende råd for INTET hjalp af det der plejede at hjælpe med de andre gange tænder...

Endte med at han fik panodil Junior OG smurt med lokaltbedøvende på gummerne for at få sovet bare lidt.. han var så udmattet oveni så han sov 3 timer i træk... havde den ene af aftenerne hvor vi endte med at han fik 2 panodiler for bare at kunne falde til ro og i søvn...

så puha... er det så alle 4 I fik på samme tid også eller venter der mere forude?

Anmeld

8. februar 2013

Mettefpigen

Wampires skriver:

PPupuha.. kindtænderne er det allerværste jeg har oplevet med ham...

Han var ulykkelig og som du selv siger man er heldig hvis man fik særlig meget sammenhængende søvn...

Han fik kun lidt feber (han får bare ikke rigtig feber uanset hvad).

Men ja, pylret, hysterisk til tider, urolig søvn... så slem at vi den aften vi fandt ud af det var kindtænder havde haft fat i lægevagten da han sov af 20 min. ad gangen og så vågnede i et hyl af smerte... vi vidste ikke vores levende råd for INTET hjalp af det der plejede at hjælpe med de andre gange tænder...

Endte med at han fik panodil Junior OG smurt med lokaltbedøvende på gummerne for at få sovet bare lidt.. han var så udmattet oveni så han sov 3 timer i træk... havde den ene af aftenerne hvor vi endte med at han fik 2 panodiler for bare at kunne falde til ro og i søvn...

så puha... er det så alle 4 I fik på samme tid også eller venter der mere forude?

Puhaa.... En omgang.... I nat vågnede han kun et par gange så det var bare skønt!!! Nej der er 2 der lige er brudt igennem....

Anmeld

8. februar 2013

Mother-love

Vi har aldrig haft problemer når isabella fik tænder. Men kindtænderne hold nu op det var en hård omgang at komme igennem. Hun vågnede også flere gange om natten. Hunnhavde også feber i nogle dage. Og hun var idet hele taget meget pyldret og ville intet spise.

Hver gang hun fik en kindtand tog det godt og vel en lille uge før hun var klar til at komme i vs. Altså når hende søvn var normal og hun spiste normalt igen.

Anmeld

8. februar 2013

Mettefpigen

xoxotasha skriver:

Min datter fik 2 kindtænder på en gang. Hun fik dem før fortænderne  Hun pylrede lidt, men ellers ingenting. 

Wauw før fortænderne :-) sej lille dame ;-)

Anmeld

8. februar 2013

Zelinasmor

Mettefpigen skriver:

Wauw før fortænderne :-) sej lille dame ;-)

Jeg havde så travlt med at kigge efter fortænderne at der faktisk gik noget tid før jeg observerede at kindtænderne var dukket op 

Anmeld

8. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mettefpigen skriver:

Puhaa.... En omgang.... I nat vågnede han kun et par gange så det var bare skønt!!! Nej der er 2 der lige er brudt igennem....

ja men hans var også alle 4 på en gang... det startede med at være rigtig slemt gik lidt i sig selv igen og så en stor tur igen hvor de brød helt igennem tandkødet...

Han har hele tiden fået alle 4 i et sæt ad gangen...

stakkels lille mand.... Kan selv huske da jeg fik mine visdomstænder.. puha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.